سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو: می توانم از چلسی برای والورده بگویم؛ اینیستا افتخاری برای فوتبال است

کد خبر : 75939  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 بهمن 1396
فیلیپه در مصاحبه با موندو

اختصاصی بارسانیوز – باتوجه به تعطیلی تمرینات بارسلونا به مدت دو روز، فیلیپه کوتینیو مورد مصاحبه موندو دیپورتیوو قرار گرفت در بخش هایی از ان به صحبت درخصوص بهترین پست برای بازی و اینیستا و همچنین بازی با چلسی پرداخت.

 

در وینگر راست برای بازی راحت تری؟

فرقی برایم نمی کند. من به کار و تلاش زیاد و قدرتمند برای ارائه بازی خوب برای لحظه ای که فرصت بازی به دست می اورم فکر می کنم تا انتظارات مربی را برآورده کنم حال چه وینگر چپ باشد یا راست و یا ههر پستدیگری

 

اینیستا و کنار رفتن او از تیم؟

وقتی در مورد اینیستا حرف می زنید درخصوص یک نابغه صحبت می کنید که همه کار برای باشگاه انجام داده و به همه چز دست یافته است. فوتبال باید به داشتن اینیستا افتخار کند و من این فرصت را داشته ام تا با او ملاقات کنم که اتفاق ویزه ای برایم است. هر کدام از ما بازیکنان متفاوتی هستیم و اینیستا بازیکنی تک است و هیچ بازیکن مثل اووجود نخواهد داشت.

 

والورده؟

او همیشه چیزهایی را به من توضیح می دهد، نه فقط به من بلکه به همه بازیکنان. او به ما می گوید که دلش می خواهد چگونه بازی کنیم و چه کاری را در کجای زمین انجام دهیم و نسبت به اتفاقات بازی بسیار آگاه است.

 

الگوی تو رونالدینیو بود. سحر و جادوی او خاطرات زیادی را در نیوکمپ برجای گذاشته، تو نیز از او خاطره ای داری؟

بله او داستان بزرگی را در اینجا نوشت و تاریخ بزرگی ایجاد کرد و هر برزیلی می تواند این داستان را دوباره تکرار کند. او منحصر بفرد بود و من نیز آمده ام تا به سختی کار کنم تا خودم باشم و حیلی کارها در اینجا انجام دهم.

 

نمی توانی در لیگ قهرمانان بازی کنی اما می توانی اطلاعات خوبی به والورده از تیم چلسی بدهی؟

خیلی خوب دفاع می کنند و دارای بازیکنانی با کیفیت زیاد هستند ودر ضدحمله خوب عمل می کنند. بازیکنانی سریع در عین حال قدرتمند دارند و مطمئنا دیداری عالی درپیش خواهد بود و از همان ابتدا بازی درگیرانه ای خواهد بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.