پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تاکتیک والورده در استفاده از آندره گومز !

کد خبر : 75945  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 بهمن 1396
گومز یکی از مهره های اساسی والورده در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آمار نشان می دهد که آندره گومز یکی از مهره های کلیدی ارنستو والورده در بارسلونا محسوب می شود.

 

از 10 بازی فصل گومز در فصل جاری در ترکیب والورده ، آندره گومز در 8 بازی خارج از خانه بارسلونا به میدان رفته که حاصل آن 5 پیروزی و 2 تساوی و یک شکست در سوپر کاپ مقابل رئال مادرید بوده است.

 

8 بازی خارج از خانه گومز در ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید، در سوپر کاپ، بیلبائو، اتلتیکو، سوسیه داد و بتیس در لالیگا و مورسیا، سلتاویگو و والنسیا در جام حذفی بوده است که نشان می دهد گومز مهره ای اساسی برای بازی در زمین حریفان شمرده می شود.

 

والورده معتقد است که گومز در دیدارهای خارج از خانه در مقابل تیم هایی که صرفا دفاع نمی کنند و به دنبال حمله و کسب پیروزی هستن به تیمش عمق لازم و مزیتدر فاز تدافعی را می دهد هرچند که در مقابل والنسیا در مستایا موفق نبود و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به کوتنیو داد.

 

گومز در 5 بازی مقابل ویارئال، گیرونا و رئال مادرید در لالیگا به همراه لیسبون و المپیاکوس در لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

 

گومز همچنین در 8 بازی در نیوکمپ تنها در دو بازی از ابتدا در ترکیب قرار داشت که هر دو در لیگ قهرمانان و در مقابل سلتیک و لیسبون بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.