پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست فدراسیون آرژانتین از والورده برای مسی !

کد خبر : 75969  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 بهمن 1396
جام جهانی فوتبال در پیش است و فدراسیون فوتبال آرژانتین نگران بازی های زیاد مسی با بارسلونا است .

اختصاصی بارسا نیوز - ما وارد دوره ای شده ایم که مربیان راه یافته به جام جهانی وضعیت بازیکنان خود را هر لحظه زیر نظر دارند زیرا کوچکترین صدمه ای به یک بازیکن میتواند تاثیر مستقیم بر عملکرد تیم ملی در جام جهانی داشته باشد . حتی اگر مصدومیت در کار نباشد باز هم تعداد زیاد بازی میتواند بازیکنان را خسته کند .

 

در این میان لیونل مسی شماره 10 بارسلونا موجب نگرانی فدراسیون فوتبال آرژانتین شده است . کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون آرژانتین از اهمیت این ستاره 30 ساله اطلاع دارد . بنابراین او در مصاحبه ای با TyC Sport اعتراف کرد که از باشگاه بارسلونا برای مسی استراحت بیشتری خواسته است . لیونل مسی تاکنون بیش از 3000 دقیقه برای بارسلونا در این فصل بازی کرده است .

 

تابیا گفت :

باید مراقب مسی بود و او کمی کمتر بازی کند . اگر بازی های از اهمیت کمتری برخوردار هستند و حضور او در آن مسابقه قابل توجیه نباشد باید اجازه داده شود تا او کمی بیشتر استراحت کند . این خوب است .

 

اما در همین حال مشکل اینجاست که بارسلونا بیش از اندازه بر اساس عملکرد شماره 10 خود پیش میرود و او تاکنون 3000 دقیقه بازی کرده است . بدون او معمولا کارها گره میخورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.