پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توافق بارسلونا و آرتور برای ژانویه 2019

کد خبر : 75970  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 بهمن 1396
آرتور در مسیر کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز – جلد روزنامه موندو دیپورتیوو امروز در کنار پرداختن به بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن با تصویر آرتور هنریکه و خبر از توافق شخصی با او جلب توجه کرد.

 

پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی و اتمام فعالیت بارسلونا با خرید کوتینیو و یری مینا، فعالیت نقل و انتقالاتی توسط باشگاه بارسلونا ادامه دارد به صورتی که کار بر سر انتقال آرتور هنریکه با توافق شخصی با او جهت رسیدن به توافق با باشگاه گرمیو همچنان ادامه دارد.

 

طبق گزارش، پیشبینی ها برای ورود آرتور در ژانویه 2019 است البته مثل قرارداد یری مینا می تواند زودتر از این موعد نیز راهی نیوکمپ شود.

 

پس از آغاز مذاکرات رسمی دو باشگاه توسط آندره کوری نماینده بارسلونا در آمریکای جنوبی پس از دیدار رابرت فرناندز با ایجنت آرتور و خانواده اش در برزیل، هم اکنون بارسلونا شانس اول جذب این ستاره برزیلی می باشد.

 

بارسلونا که باشگاه گرمیو را پس از تهدید بابت برتن کردن پیراهن بارسلونا به آرتور آرام کرد مذاکرات خوبی را در مرحله اول انجام داد و حالا با داشتن علاقه شخصی آرتور به دنبال بهترین راه حل برای خود و بازیکن و باشگاه گرمیو برای به سرانجام رساندن این انتقال می باشد.

 

 

توافق شخصی

 

موندو روز گذشته باخبر شده که بارسلونا از طریق ایجنت آرتور هنریکه زیکن برای انتقال در ژانویه 2019 به توافق دست یافته است و تنها جلب رضایت باشگاه گرمیو با دراختیار داشتن تنها 60 درصد از حق انتقال آرتور باقی مانده است که 40 درصدی مابقی به صورت دو بخش 20 درصدی دراختیار شخص آرتور و سلسو ریکو به عنوان یک سرمایه گذار و تاجر می باشد.

 

در این توافق درنظر گرفته شده که آرتور کل سال 2018 را در گرمیو بماند تا باشگاه گرمیو از بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی او بکاهد که این مورد پسند باشگاه گرمیو نیز قرار گرفته چون یک فصل کامل آرتور را دراختیار خواهند داشت که این باتوجه به پر بودن 3 سهمیه غیر اروپایی بارسلونا نیز به سود آبی اناری ها می باشد.

 

گرمیو کمتر از 30 میلیون را نمی پذیرد

 

باتوجه به بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی آرتور که 60 درصد آن معادل 30 میلیون یورو به باشگاه گرمیو خواهد رسید، باشگاه گرمیو حاضر به کاهش یافتن مبلغ 30 میلیون یورویی اش نیست که در نتیجه باشگاه بارسلونا باید پیشنهاد خود را کمی افزایش دهد تا 20 درصد حق سلسو ریکو معادل 10 میلیون یورو از بند آزاد سازی از پول باشگاه گرمیو کم نگردد درحالی که آرتور حق 10 میلیون یورویی خود را به بارسلونا خواهد بخشید.

 

راه حل سهمیه پر شده غیر اروپایی بارسلونا

 

در صورتی که بارسلونا بخواهد زودتر از موعد آرتور را به خدمت بگیرد باتوجه به پر شدن سهمیه غیر اروپایی با کوتینیو، پائولینیو و یری مینا دو راه حل وجود دارد.

 

اول اینکه در صورت موفق نبودن یری مینا در 6 ماهه نیم فصل دوم در بارسلونا این مدافع کلمبیایی می تواند برای آشنایی بیشتر با فوتبال در اروپا به صورت قرضی بارسلونا را ترک کند.

 

دوم اینکه در صورت ماندن یری میناف باشگاه بارسلونا می تواند از طریق همسر کوتینیو برایش پاسپورت پرتغالی بگیرد که در این صورت یکی از سهمیه ها خالی خواهد شد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.