پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مذاکرات تمدید برای بازیکن دوست داشتنی رختکن بارسلونا

کد خبر : 75972  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 بهمن 1396
ساموئل نماد سرگرمی و عشق در رختکن بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پس از فعالیت بزرگ نقل و انتقالاتی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با خرید بازیکنان و تمدید ستاره های تیم، هم اکنون اولویت بعدی تمدید در دستان ساموئل اومتیتی است و باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با نمایندگان این مدافع فرانسوی محبوب به سر می برند.

 

ساموئل در بارسلونا یکی از عالی ترین خرید ها در کنار تراشتگن به عنوان سرمایه گذاری بزرگ برای آینده پنداشته می شود که همه در رختکن بارسلونا باتوجه به حس شوخ طبعی اش به او علاقه مند هستند که نشان از عملکرد خود این مدافع در درون و بیرون از زمین می دهد.

 

ساموئل که تحسین رختکن و به ویزه هواداران را دراختیار دارد درحال حاضر کاملا به ادامه همکاری در بارسلونا پایبند است چون پیشنهاداتی را در این مدت باتوجه به بند آزاد سازی 60 میلیون یورویی اش رد کرده و سرگرمی بزرگ رختکن بارسلونا از شرایط خود در نیوکمپ کاملا رضایت دارد.

 

از این رو باشگاه بارسلونا با اطمینان نسبت به ادامه همکاری با اومتیتی تمدید او را در زمستان انجام نداد و موکول به ماه های آینده کرد که در حال حاضر جلسات برای رسیدن به توافق نهایی بر سر دستمزد ومدت قرارداد و بند ازاد سازی ادامه دارد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.