پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیس و آلنا ، قربانیان بزرگ کوتینیو ! (جدول)

کد خبر : 75983  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 بهمن 1396
دنیس سوارز و آلنا پیدا نیستند

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ورود فیلیپه کوتینیو به بارسلونا باعث شده تا به بازیکنان جوان بارسلونا فرصتی برای بازی نرسد که ورود کوتینیو در کنار جنبه های مثبت، جنبه های منفی نیز داشته است.

 

هماهنگی کوتینیو با مسی و سوارز در تشکیل مثلث تهاجمی و کیفیت هایی که او از جمله با قدرت شوتزنی به تیم به ارمغان اورده در عین حال دارای نکته ای منفی نیز است چون دو بازیکن جوان بارسلونا از ورود او صدمه دیده اند.

 

دنیس سوارز

 

بدون شک بزرگ ترین قربانی پس از ژانویه دنیس سوارز است که پس از بازی مقابل اسپانیول در 17 ژانویه حتی 1 دقیقه را نیز در تیم بازی نکرده به صورتی که در 3 بازی حتی به لیست تیم نیز فراخوانده نشده است.

 

 

دنیس طبق جدول بالا پس از بازی رفت مقابل اسپانیول در جام حذفی تنها مقابل والنسیا در رفت کوپا دل ری و اسپانیول در لالیگا به لیست تیم دعوت شد که نتوانست بازی کند.

 

به صورت کلی با دعوت نشدن یا نیمکت نشینی کامل، دنیس در 7 بازی اخیر بارسلونا حتی یک دقیقه نیز بازی نکرده است ولی باوجود این وضعیت، این بازیکن جوان همچنان با تمام تلاش به دنبال به دست اوردن حس اعتماد ارنستو والورده می باشد چون چندین پیشنهاد زمستانی را برای بقا در بارسلونا رد کرد.

 

کارلس آلنا

 

آلنا نیز تحت تاثیر ورود کوتینیو قرار گرفته به صورتی که هافبک آینده دار بارسلونا که این فصل را در تیم دوم با شرکت در تمرینات تیم اصلی حضور داشت پس از دیدار 17 ژانویه مقابل اسپانیول در جام حذفی و 59 دقیقه بازی فقط مقابل بتیس به لیست تیم دعوت شد و از ان به بعد دیگر در برنامه تیم اصلی حضور ندارد

 

طبق جدول بالا آلنا پس از بازی مقابل اسپانیول و دعوت شدن برای بازی با بتیس دیگر توسط والورده به لیست تیم فراخوانده نشد.

 

آلنا که تاکنون8 گل و 3 پاس گل در تیم دوم به نام خود ثبت کرده 2.128 دقیقه در لالیگا 1و2و3 بازی کرده که تصمیم باشگاه جهت اضافه کردن او به تیم اصلی از فصل آینده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.