پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنی که بارسلونا سعی کرد در نقل و انتقالات , جایگزین کوتینیو کند

کد خبر : 75990  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 بهمن 1396
باشگاه بارسلونا برای خرید کوتینیو مشکلات زیادی با لیورپول داشت و آنها تصمیم داشتند تا ستاره دیگری را جایگزین کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در تابستان موفق به امضای قرارداد با کوتینیو نشد زیرا لیورپول مانع انتقال بود و قیمت این بازیکن را نیز افزایش دادند . به همین دلیل مدیران فنی بارسلونا بر روی بازیکنان قابل توجه دیگری در لیگ برتر تمرکز کردند . کریستین اریکسون بازیکن تاتنهام یکی از آنها بود . این هافبک اسپورز مورد علاقه دبیرخانه فنی بارسلونا بود و باشگاه کاتالان او را به عنوان یک جایگزین عالی برای اینیستا میدید .

 

موندو دپورتیوو در این گزارش همچنین اشاره کرد یکی از دلایل بارسلونا برای خرید اریکسون علاقه بر گلزنی , قیمت پایین تر او نسبت به ستاره برزیلی لیورپول بود زیرا قیمت اریکسون کمتر از 150 میلیون یورو بود .

 

روزنامه دانماری 'Ekstra Bladet' تایید کرد که اریکسون نمیتوانست به بارسلونا نه بگوید . این روزنامه بخشی از صحبت های اریکسون را منتشر کرد :

من هنوز با تاتنهام برای چند فصل دیگر قرارداد دارم ( تا سال 2020 ) . همیشه در مورد فوتبالیست ها شایعات زیادی وجود دارد و من هم یکی از آنها هستم . بارسلونا باشگاه بزرگی است و من فکر نمیکنم بازیکنان زیادی باشند که توانایی " نه " گفتن به بارسلونا را داشته باشند .

Christian Eriksen

 

این کلمات اریکسون تایید میکند که هافبک دانمارکی یک جایگزین واقعی برای کوتینیو بود . البته اگر در نهایت لیورپول به این انتقال رضایت نمیداد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.