پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ارزش پیراهن بارسلونا بیش از 200 میلیون یورو !

کد خبر : 76017  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
پس از توافق با بکو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا امروز قرارداد جدید خود را با شرکت لوازم خانگی بکو برای اسپانسری پیراهن تمرین از ساعت 16 امضا خواهد کرد که با حضور سران باشگاه بارسلونا و هیات مدیره شرکت بکو و جرارد پیکه صورت خواهد گرفت.

 

طی این قرارداد مبلغ پرداختی شرکت بکو از 8 میلیون یوروی قبلی به 19 میلیون یورو تا سال 2022 افزایش خواهد یافت تا لوگوی بکو روی آستین سمت چپ و پشت پیراهن تمرینی بارسلونا همچنان نقش ببندد.

 

بکو تحت قرارداد جدید بیشتر از دو برابر مبلغ توافقی در قرارداد 2014 به بارسلونا پرداخت خواهد کرد که بدین ترتیب مطمئنا ارزش پیراهن بارسلونا برای فصل آینده به بیش از 200 میلیون یورو در مجموع قراردادهای راکوتن و نایک افزایش خواهد یافت.

 

از این فصل راکوتن مبلغ 55 میلیون یورو به صورت ثابت به اضافه 1.5 میلیون یورو به ازای هر فصل لالیگا و 5 میلیون یورو به ازای هر فصل لیگ قهرمانان پرداخت خواهد کرد درحالی که قطر ایرویز 33.5 میلیون یورو درسال گذشته پرداخت کرده بود که باشگاه در مجموع 179 میلیون یورو ثابت تنها از سه اسپانسر پیراهنی (نایک، راکوتن و بکو) با ماکزیموم 235.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما درآمد کلی اسپانسری بارسلونا بیشتر از این مقدار است.

 

فراموش نکنیم که آرم یونیسف هنوز در پشت پیراهن نقش بسته و باشگاه سالیانه 1.5 تا 2 میلیون یورو به کمک مالی خود به این سازمان می افزاید.

 

 

هیات مدیره باشگاه بارسلونا ور زدوشنبه نیز قرارداد خود را با Damm تا 2022 تمدید کرد و مبلغ را از 5 به تقریبا 7 میلیون یورو به عنوان اسپانسر حوزه جهانی خود افزایش داد.

 

اما سیر درامدی باشگاه بارسلونا در یک دهه اخیر از طریق اسپانسری چشم گیر بوده است به صورتی که از 83 میلیون یورو در فصل 2007/08 طی 4 سال دو برابر شد و در 2015/16 به 268 میلیون یورو رسید که رد سال بعد به دلیل نداشتن تور تابستانی به 264 میلیون یورو کاهش یافت اما در تابستان گذشته تور ایالات متحده امریکا برگزار شد که 14 میلیون یورو برای بارسلونا درآمد داشت.

 

بنابراین بارسلونا درامد بی نظیری از نایک، راکوتن، بکو در کنار دام، آئودی، مووی استار، کوکا کولا، بانک کایسکا، نستل، ژیلت و کونامی در مجموع 46 اسپانسری دارد که 27 اسپانسر از اسپانیا هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.