پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : پنج عاملی که باعث حذف چلسی توسط بارسلونا می شود

کد خبر : 76021  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
عواملی که باعث پیروزی بارسلونا بر چلسی می شود

اختصاصی بارسانیوز - تیم بارسلونا در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا باید مهمان تیم چلسی در لندن باشد دیداری که برای آنتونیو کونته سرمربی آبی های لندن دیداری سرنوشت ساز و مهم خواهد بود.

 

به گزارش اسپورت کدا عواملی را که باعث صعود بارسلونا به مرحله بعد و شکست چلسی می شود به شرح زیر است :

 

عدم همراهی هم تیمی های ادن هازارد با او

 

در 6 دیدار اخیر لیگ جزیره تیم چلسی 10 گل به ثمر رسانده است که 6 تای آن توسط هازارد به ثمر رسیده است و این در حالی است که مدت ها آلوارو موراتا از روند درخشان خود فاصله گرفته است و مهاجم تازه وارد آنها یعنی ژیرو تاکنون یک بازی برای تیم جدیدش انجام داده است.

 

خط حمله فوق العاده بارسلونا

 

لیونل مسی در این فصل با 26 گل زده و 11 پاس گل آمادگی اش را به رخ حریفان کشیده است و لوئیس سوارز اروگوئه ای نیز موفق به زدن 13 گل به حریفان شده است. از سوی دیگر مدافعان چلسی شکاف زیادی را در این تیم برای مهاجمان حریف ایجاد کرده اند که این به سود بارسلونا خواهد بود.

 

عدم اطمینان کونته به بازیکنان اصلی

 

نتایج ضعیف چلسی باعث شده تا کونته در یافتن ترکیب اصلی تیمش دچار مشکل و تردید شود. تنها بازیکن ثابت کونته سزار آزپیلیکوئتا در دفاع و کانته در میانه میدان و هازارد در خط حمله به نظر می رسد ولی تا هفته آینده خود کونته نیز ممکن است از ترکیب تیمش برای بازی با بارسلونا اطلاعی نداشته باشد.

 

برتری بارسلونا در میانه میدان

 

برنده شدن در میدان نبرد، کلیدی برای برنده شدن در بازی در فوتبال است. با آمدن ارنستو والورده به بارسلونا خط میانی این تیم قدرتی تازه گرفته و پائولینیو نیز در این برتری ها بی تاثیر نبوده است. چلسی فصل خوبی را در این خط تجربه نمی کند و بازیکنان این پست ها یا خسته هستند یا در فصل بدی از دوران فوتبالی خود قرار دارند.

 

فرم کنونی خوب بارسلونا

 

بارسلونا تنها یک شکست در این فصل تجربه کرده است در حالی که تیم چلسی 6 بازی در لیگ جزیره و یک بازی در لیگ قهرمانان را با شکست به پایان برده است هر چند آنها در هفته های اخیر به فرم خوبی بازگشتند اما بارسلونا شرایط بسیار خوبی را با والورده تجربه می کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.