پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پرواز نمایندگان بارسلونا به برزیل برای آرتور !

کد خبر : 76024  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
در انتظار نشست نهایی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، هیاتی از باشگاه بارسلونا در هفته آینده در پورتو آلگره برزیل با نمایندگان باشگاه گرمیو به مذاکره جهت جذب آرتور هنریکه خواهد پرداخت.

 

پس از اخبار منتشر شده درخصوص توافق شخصی بارسلونا با آرتور هنریکه جهت منتظر ماندن برای بارسلونا تا ژانویه 2019، اسپورت خبر از نشست هفته آینده نمایندگان بارسلونا با حضور یک مدیر در کنار آندره کوری نماینده باشگاه در آمریکای جنوبی با باشگاه گرمیو داده است.

 

طبق گزارش منبع برزیلی UOL Esporte، باشگاه بارسلونا تاکنون دو مذاکره با باشگاه گرمیو برای رسیدن به توافق تشکیل داده است که در سومین مذاکره که در هفته آینده برگزار خواهد شد انتظار می رود که جزئیات باقی مانده برای توافق حل و فصل گردد. باشگاه گرمیو نیز تمایل دارد تا با توجه به مشتریان بزرگ اروپاییف سرنوشت ارتور قبل از آغاز فصل جدید برزیل مشخص گردد.

 

طبق گزارش، بارسلونا و گرمیو در جلسه قبلی توافق کرده اند که آرتور تا انتهای سال 2018 یعنی تا انتهای فصل پیش رو در گرمیو باقی بماند اما بارسلونا قصد دارد تا آرتور را پس از انتقال قرضی یک ساله در گرمیو به مدت یک فصل دیگر نیز به یکی از باشگاه های اروپایی قرض دهد تا با شرایط فوتبال در اروپا آشنا شود.

 

در شرایطی که آرتور تا 2021 با بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی با باشگاه گرمیو قرارداد دارد اما این باشگاه برزیلی تنها 60 درصد از این مبلغ را می تواند دریافت کند که 40 درصد مابقی به صورت دو سهم 20 درصدی در اختیار آرتور و سلسو ریکو تاجر و سرمایه گذار برزیلی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.