پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرنوشت 8 گزینه خرید تابستانی بارسلونا

کد خبر : 76040  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
تابستان ماندگار 2017

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در تابستان 2017 با خروج نیمار دچار شوک نقل و انتقالاتی شد درحالی که نیمار تنها شوک نبود و از ناکامی در جذب دنی سبایوش و انتقالش به رئال و عدم خرید کوتینیو در کنار ورود پرماجرای دمبله می توان به عنوان دیگر ماجراهای هیجان انگیز تابستان بارسلونا نام برد و حتی اینکه دی ماریا در اعات پایانی در راه نیوکمپ به سر می برد.

 

در تابستانی که بارسلونا در جذب مدافع علی رغم تصمیم اولیه والورده برای تقویت خط دفاع جز خرید سمدو اقدامی نکرد، اولویت خرید یک هافبک بازیساز روی وراتی بود که مارکو به نوعی با بازی دادن بارسلونا شریاط خود و تیمش را بهبود بخشید.

 

مارکو وراتی

 

وراتی که در تعطیلات تابستانی در نزدیکی بارسلون به سر می برد بسیار پر سر و صدا بود تا اینکه تصمیم گرفت در پاریس ماندگار شود و قلبا انتقال به بارسلونا را نمی خواست. درحالی که ایجنت مارکو از زندانی بودن او در پاریس رسما از ناصر الخلیفی شکایت کرد اما فشار باشگاه پاری سن ژرمن باعث شد تا او با تغیر ایجنت خود چشم به پروزه ای داشته باشد که نیمار و امباپه را در خود می دید.

 

دنی سبایوس

 

او کاملا مورد علاقه باشگاه بارسلونا بود که آبی اناری ها بابت دیر اقدام کردن برای خریدش مغلوب رئال مادرید شدند. بهترین بازیکن زیر 21 ساله های جام ملت های اروپا رئال مادرید را به جای بارسلونا انتخاب کرد و با گذشت زمان معلوم شد که تصمیم او اشتباه بوده چون تنها 186 دقیقه در لالیگا فرصت بازی کردن به دست اورده که البته حاصل آن 2 گل بوده است.    

 

تئو هرناندز

 

ماجرای تئو نیز به مانند سبایوس شد و رئالی ها رقابت را از بارسلونا بردند. با وجود مارسلو در جناح چپ رئال به تئو بازی های زیادی نمی رسد و تنها 5 بازی در لیگ به مدت 297 دقیقه و 3 بازی در لیگ قهرمانان به مدت 131 دقیقه انجام داده

 

آنخل دی ماریا

 

دی ماریا پس از ناکامی بارسلونا در خرید کوتینیو در ساعات پایانی با پیشنهاد رسمی بارسلونا مواجه شد که باشگاه پاری سن ژرمن با درخواست مبلغ زیاد مانع این انتقال شد و در حالی که 19 بازی در لیگ 1 فرانسه با 6 گل و 6 پاس گل انجام داده اما مقابل رئال مادرید نیمکت نشین بود.

 

مسوت اوزیل

 

هافبک بازیساز آلمانی آرسنال دیگر گزینه تابستانی بارسلونا بود و حتی با توجه به اتمام قراردادش در انتهای فصل جاری گمانه زنی ها درخصوص خرید زمستانی او نیز وجود داشت اما درنهایت مشخص شد که بارسلونا علاقه ای به او ندارد و او با آرسنال تمدید کرد. مسوت در 22 بازی لیگ جزیره 4 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

 

میشل سری

 

او نیز یکی دیگر از بخش های تابستان دراماتیک بارسلونا بود جایی که در اخرین لحظات بارسلونا از خرید او دست کشید تا سری پس از جشن انتقال به بارسلونا شوکه شود. سری با باقی ماندن در نیس در 19 بازی تنها 1 گل زده و 3 پاس گل داده است.

 

انیگو مارتینز

 

درحالی که به تصمیم والورده بارسلونا تصمیم داشت تا بند آزاد سازی 32 میلیون یورویی او را پرداخت کند اما به مانند سری از خری او نیز صرف نظر شد تا با باقی ماندن در رئال در زمستان به بیلبائو منتقل شود.

 

لئون گورتزکا

 

دیگر خرید به صرفه بایرن مونیخ که از تابستان آینده به عنوان خریدی رایگان برای باواریایی ها توپ خواهد زد مدت ها به بارسلونا لینک شده بود اما بارسلونا نتوانست او را جذب کند. او در شالکه در 15 بازی 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.