پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شانس بیش از یک بار رابیوت برای پیوستن به بارسلونا !

کد خبر : 76044  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 بهمن 1396
پیشنهاد مادر و ایجنت به بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، آدرین رابیوت که به یکی از بااستعداد ترین و اینده دار ترین بازیکنان فرانسوی تبدیل شده می توانست در چندین نوبت به بارسلونا بپیوندد اما هافبک 22 ساله پاری سن ژرمن هم اکنون مرد کلیدی پارک دوپرنس است.

 

مرد کلیدی پاری سن ژرمن در میانه میدان می توانست چندین مرتبه به بارسلونا منتقل شود که اولین بار مادرش به عنوان مدیر برنامه اش او را به بارسلونا معرفی کرد چون در 18 سالگی لون بلان سرمربی وقت پاری سن ژرمن توجهی به ادرین نداشت و از سوی دیگر بابت قد و قامت بلندش بیشتر او را به عنوان هافبک تدافعی تا تهاجمی مدنظر می گرفتند که با وجود تیاگو موتا، وراتی و متوئیدی جایی برای او نبود.

 

زمانی که انریکه هدایت بارسلونا را برعهده گرفت ایوان راکیتیچ جذب شد و در این موقع بود که رابیوت شانس پیوستن به بارسلونا را داشت اما او قصد داشت تا بدون بازی در تیم دوم مستقیما به تیم اصلی وارد شود که آندونی زوبی زارتا مدیر وقت باشگاه شرایط ادرین را نپذیرفت و پاری سن ژرمن با باخبر شدن از این موضوع سریعا قرارداد او را تمدید کرد تا اونای امری هدایت تیم را به دست بگیرد و روی او حساب کند.

 

دومین و آخرین فرصت رابیوت برای پیوستن به بارسلونا فصل گذشته بود وقتی که مذاکرات برای وراتی پیچیده شد. بارسلونا با نمایندگان ادرین تماس گرفت اما وضعیت به مانند دفعه قبل نبود چون او دیگر به بازیکن اصلی پاری سن ژرمن تبدیل شده بود و از سوی دیگر قیمت او نیز افزایش پیدا کرده بود و به همین دلیل رابرت فرناندز به سایر گزینه ها پرداخت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.