پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا با دریافت پیشنهاد بزرگ به چین می اندیشد !

کد خبر : 76049  |  زمان ارسال : جمعه 27 بهمن 1396
کاپیتان زیر فشار پیشنهاد تیانجین

اختصاصی بارسانیوز – تصویر امروز روی جلد روزنامه اسپورت به کاپیتان آندرس اینیستا با عبارت چین اختصاص یافت جایی که از اینیستا به عنوان یکی از بزرگ ترین نقل و انتقالات تابستان 2018 نام برده شد.

 

طبق گزارش اسپورت، آندرس اینیستا در حال حاضر پیشنهاد بزرگ مالی را روی میز خود برای تابستان پیش رو می بیند که این پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه تیانجین می تواند 35 میلیون یورو در سال برای او دستمزد به همراه داشته باشد که اینیستا این پیشنهاد را به صورت جدی مدنظر قرار داده و در حال تصمیم گیری است.

 

نمایندگان باشگاه چینی تاکنون دو بار در اسپانیا حضور یافته اند و روند عملیات را آغاز کرده اند اما اینیستا تصمیم گرفته برای پاسخ تا ماه مارس صبر کند که باشگاه چینی نسبت به پاسخ مثبت اینیستا خوشبین است.

 

تماس مقامات تیانجین با اینیستا که در انتهای ماه دسامبر آغاز شده در اوایل ماه زانویه با اولین جلسه مذاکره در اسپانیا همراه شد و مشخص شد که اینیستا به هیچ وجه در زمستان بارسلونا را رتک نخواهد کرد و انتقال در صورت امکان موکول به تابستان خواهد شد.

 

طبق گزارش، تیانجین در دومین مذاکره مبلغ پیشنهادی خود را روی میز قرار داده است و اینیستا می داند که دیگر پینهاد مالی تااین حد وسوسه انگیز دریافت نخواهد کرد که او را در بین پردستمزدترین بازیکنان فوتبال جهان قرار می دهد.

 

اینیستا که چند ماه قبل قرارداد بازنشستگی با بارسلونا بست اذعان کرد که هر زمان بداند که دیگر از نظر جسمی مناسب بارسلونا نیست این تیم را ترک خواهد کرد در حالی که بارسلونا کوتینیو را به عنوان جانشین اینیستا درزمستان جذب کرده و به نظر می رسد که شرایط برای خروج کاپیتان فراهم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.