پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل ورمالن: مردم فکر می کنند مدافع بارسلونا بودن آسان است !

کد خبر : 76062  |  زمان ارسال : جمعه 27 بهمن 1396
توماس از هیجان بچه هایش می گوید

اختصاصی بارسانیوز – توماس ورمالن مدافع بلژیکی بارسلونا که در طول دوران حضور خود در جمع آبی اناری ها دوران هاص مصدومیت طولانی مدتی را سپری کرده روز گذشته مجددا پس از رهایی از مصدومیت به تمرینات تیم بازگشت.

 

توماس ورمالن که در زمان مصدومیت اومتیتی در فصل جاری خوش درخشید و دفاع مستحکمی را مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با هیجان بچه هایش با دیدن تصویر پدر در تلویزیون همراه بود در مصاحبه ای مفصل به دوران حضور خود در بارسلونا پرداخت:

در اولین سال حضورم در بارسلونا مصدوم شدم و در انتهای فصل مقابل دیپورتیوو لاکرونیا بازگشتم که قهرمانی ما در لالیگا مسجل شده بود. پس از ان در دومین فصل حدود 20 بازی (در واقع 18 بازی باشگاهی و ملی) انجام دادم که در بیشتر ان ها در ترکیب ابتدایی حضور نداشتم ولی حالا در این فصل بازی های پشت سر هم خوبی را در ترکیب ابتدایی انجام داده ام و این احساس به من دست داده که سرانجام توانستم در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

 

الکلاسیکو؟

به عنوان یک بازیکن همیشه در تلاش هستید تا کار معمولی خود را با ثبات و ارامش انجام دهید اما به هر حال الکلاسیکو از لحاظ ذهنی اثرگذار است چون مثل بقیه بازی ها نیست چون همه آن را می بینند و احتمالا ازمون بزرگی برای من بود. من از توانایی های خودم اگاه هستم و می دانم که می توانم برای بارسلونا بازی کنم اما در طول این سال ها مصدوم نبودن و قرار داشتن در آمادگی کامل چالشی برایم بود که بابت اتفاقی که در بازی های اخیر افتاد حس خوبی در من ایجاد کرد. من توانستم اعتماد به نفس خودم را به دست آورم. باتوجه به اینکه ماسکرانو از مصدومیت رهایی یافته بود این اتحتمال وجود داشت که او از ابتدا در ترکیب باشد اما این افتخار درنهایت به من رسید.

 

ذوق زدگی بچه هایت بابت دیدن تو در تلویزیون و همچنین مقابل چلسی؟

خب مشکل اینجاست که بازی های ما اغلب دیر برگزار می شود و ان ها نیز خیلی کوچک هستند و باید استراحت کنند اما می دانند که من فوتبالیست هستم و از دیدن من در تلویزیون لذت می برند. گاهی اوقات من را با بازیکنانی دیگر اشتباه می گیرند.

 

ورمالن در 5 بازی از 6 دیدار بعدی نیز از ابتدا در ترکیب قرار گرفت تا اینکه مجددا مصدوم شدکه انتظار می رود برای بازی مقابل چلسی در دسترس باشد در روزهایی که پیکه نیز مصدوم است.

 

سبک بازی هماهنگ با بارسلونا؟

وقتی باشگاهی به دنبال شما می آید شما به سبک بازی آن ها می نگرید. من به شخصه بازی در تیم هایی که از توپ های بلند استفاده می کنند را می پسندم . شما قبل از انتقال برای تصمیم گیری به فلسفه تیمی که به دنبال شما است می نگرید.

 

مردم دید اشتباهی نسبت به مدافعان بارسلونا دارند و با خود فکر می کنند که چه کار آسانی است، اینکه همیشه حمله می کنیم، حمله و حملهاما انتظارات بسیار بالا است. بازی در نیمه زمین حریفان به خودی خود اتفاق نمی افتد و به این دلیل است که ما ان ها را زیر فشار ثابتی نگه می داریم چون اگر از فشار یکنواخت خوددست برداریم آن ها این فرصت را به دست می اورند که حمله کنند پس ما تحت فشار هستیم چون می دانیم که پشت سرمان 50 متر فضای خالی وجود داردو این اصلا کار آسانی نیست. من دارم بازی سازی از دفاع را انجام می دهم اما هنوز هم در بارسلونا چیزهای متفاوتی نسبت به باشگاه های قبلی من وجود دارد.

 

کاربرد روش بارسلونا در انگلستان؟

خب پپ گواردیولا در منچستر سیتی دلیل محکمی است. خب این مدل درست است که توسط گواردیولا در سیتی دیر جواب داد اما بالاخره جواب داد و می بینیم که خیلی خوب هم دارند کار می کنند.

 

لوئیز انریکه؟

من رابطه خوبی با لوئیز انریکه داشتم. طرز صحبت کردن او با بازیکنان خیلی خوب بود و بلد بود که چطور یک بازیکن را شیفته خود کند و یکی از بهترین مربیانی بوده که با او کار کرده ام. درست است که هم اکنون فرصت بیشتری برای بازی کردن دارم اما این دلیل نمی شود که انریکه را مربی بدی بدانم.

 

بخش دوم مصاحبه 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.