پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: باید خودمان را با زمین ایبار وفق دهیم؛ فردا کاری با چلسی ندارم !

کد خبر : 76066  |  زمان ارسال : جمعه 27 بهمن 1396
کنفرانس قبل از بازی با ایبار

اختصاصی بارسانیوز ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبلاز بازی هفته 24 لالیگا مقابل ایبار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

والورده صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد.

 

ایبار؟

تیم ایبار در حال حاضر حال و روز خوبی دارد و از زمانی که ما در ابتدای فصل با آن ها بازی کردیم تاکنون روند رو به رشدی به لطف مربی خود داشته اند. ایبار برای سکوهای اروپایی رقابت می کند و می دانیم که دیدار دشواری درپیش داریم و حریف قدرتمندی خواهند بود. ما باید بدانیم که چگونه از یزر فشارشان رها شویم و قادر به خلق موقعیت باشیم.

 

سبک بازی ایبار؟

ما باید خودمان را به زمین آن ها وفق دهیم و به سبک بازی آن ها توجه داشته باشیم. حقیقت اینکه زمین ان ها کوچکتر از نیوکمپ است اهمیتی ندارد و ما باید خودمان را با این شرایط و ارتباط در فواصل کوچکتر وفق دهیم. ان ها فشار زیادی ایجاد می کنند و به خوبی بازی می کنند. باید در دقایق ابتدایی مراقب ان ها باشیم چون درابتدای بازی هایشان خوب کار می کنند. تیمی هستند که تلاش می کنند تا در زمین شما بازی کنند

 

11 مرد ترکیب باتوجه به بازی مقابل چلسی؟

سه شنبه بازی مهمی درپیش داریم اما بازی با ایبار نیز مهم است و در حال حاضر فقط به بازی فردا فکر می کنیم و از یک هفته استراحت بازگشته ایم و باتوجه به بازی های متوالی که داشتیم نیاز به استراحت بودو هم اکنون نیز روند دیگری از بازی های فشرده آغاز شده اما الان به چلسی فکر نمی کنم. باید گام به گام پیش برویم و نمی خواهیم بازی فردا را از دست دهیم و باید بدانیم که فردا رقیبی قدرتمند در پیش داریم.

 

واضح است که ما در موقعیت خوبی قرار داریم اما نمی خواهیم موقعیت خوب خود در لالیگا را به خطر بیاندازیم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

 

دوست داشتید یک روز بیشتر برای مصاف با چلسی استراحت کنید؟

بله، البته که می خواهم

 

دو تساوی پیاپی؟

گاهی اوقات در روند خوبی قرار دارید و گاهی اوقات هم نه. کسب سه امتیاز بازی ها همیشه دشوار است و ما با بهترین شرایط ممکن مقابل اسبار قرار خواهیم گرفت. بازی با ختافه درس عبرت بزرگی برای ما است اینکه بدانیم همه مقابل ما با قدرت ظاهر می شوند.

 

نیاز به تمامی بازیکنان در مراحل حساس فصل

خب همه مربیان می خواهیم که تمام مهره های خود را در مراحل تعیین کننده فصل دراختیار داشته باشیم اما خب همیشه مصدومیت هایی نیز وجود دارد. ولی بله، خوب است که همه در دسترس باشند.

 

فصل خوب بارسلونا پس از شروع بد؟

ما مجبور شدیم تا پس از سوپر جام اسپانیا خود را پیدا کنیم و هرچه گذشت قوی تر شدیم. سعی کردیم تا با خرید هایمان تیمی مجهز برای رقابت با حریفان بزرگ داشته باشیم که برنامه های مشخصی داریم.

 

ورود فدراسیون آرژانتین برای استراحت به مسی؟

من به مسی اعتماد دارم و می دانم که او جاه طلبی بزرگی برای فتح همه عناوین باشگاهی و ملی دارد.

 

اعتماد به کوتینیو و دمبله؟

خب همیشه برای بازیکنان نشان دادن توانایی هایشان در زمین اتفاق خوبی است و ما هم در مراحل تعیین کننده فصل هستیم و قطعا اگر بتوانند موثر باشند ما نیز خوشحال خواهیم بود. ما امیدواریم که به ما کمک کنند چون به کمک ان ها نیاز داریم و می خواهیم که روند خوب خود را ادامه دهند.

 

پیکه یا ورمالن؟

تا تمرین امروز صبر می کنم تا تصمیم بگیرم. خواهیم دید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.