پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: در 10 سالگی می خواستم فوتبال را کنار بگذارم !

کد خبر : 76083  |  زمان ارسال : شنبه 28 بهمن 1396
مارک در گفت و گو با ESPN

اختصاصی بارسانیوزمارک آندره تراشتگن سد آلمانی دروازه بارسلونا در گفت و گویی مفصل با ESPN، درخصوص روند رو به رشد خود در فوتبال صحبت کرد.

 

مارک که پیش از این در مصاحبه خود با روزنامه موندو از سرنوشت دروازبان شدن خود پرده برداشته بود و عامل آن را دویدن بد و تصمیم مربی خود نامید مجددا در این خصوص مورد سوال قرار گرفت و در پاسخ گفت:

عجیب و غریب می دویدم؟ این را باید دیگران بگویند چون خودم دویدنم را نمی دیدم. من فوتبال را به عنوان یک مهاجم آغاز کردم که در ابتدا همه چیز بازی برای من سرگرمی بود اما وقتی حدودا 10 ساله شدم مربی به من گفت به طرز عجیبی می دوم. من تصمیم گرفتم که فوتبال را ترک کنم. مجبور بودم که تصمیم بگیرم که بمانم یا بروم اما دروازبان شدم. درون دروازه قرار گرفتم و حس خوبی به من دست داد. در دروازبانی خیلی خوب بودم و اعتماد به نفس پیدا کردم.

 

بازی با پایت یکی از بزرگ ترین ویژگی های تو است:

من به هنگام دروازبانی در تلاشم تا یکی دیگر از بازیکنان تیم درون زمین باشم و وقتی توپ را می گیرم تلاش می کنم تا با هم تیمی هایم کار کنم، اینکه به تیم در بازی سازی برای پیدا کردن راه حل های خوب کمک کنم.

 

مارک درخصوص دروازبانی شماره 1 تیم ملی باوجود نویر گفت:

نه، مطمئنا نه چون وقتی که نویر برگردد او شماره 1 است. او سزاوار احترام زیادی است و فکر می کنم که همه ما در تلاشیم تا او به بهترین فرم خود بازگردد تا به بهترین نحو به تیم کمک کند. ما می خواهیم تیم ملی موفق شود پس همیشه به فکر کمک به اعضای تیم هستیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.