پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: توجهی به کورتوآ ندارم و روی بهترین بودن تمرکز نمی کنم

کد خبر : 76085  |  زمان ارسال : شنبه 28 بهمن 1396
مارک به دنبال آمادگی 100 درصدی

اختصاصی بارسانیوز – تراشتگن در گفت و گو با ESPN درخصوص بهترین بودن در جهان و رسیدن به این هدف و همچنین تماشای سایر دروازبان ها مورد سوال قرار گرفت.

 

تراشتگن درخصوص بررسی سایر دروازبان ها و تقابل با کورتوآ در دیدار سه شنبه گفت:

صادقانه باید بگویم که به بازی دروازبان ها را نمی بینم. من بازی های لیگ جزیره را زیاد نمی بینم و واقعا روی بازی های سایر دروازبان ها تمرکز نمی کنم. من خلاصه بازی های حریفان را می بینم و این حداقل کاری است که می توانم انجام دهم چون هر سه یا چهار روز یکبار بازی داریم و باید روی خودمان تمرکز کنم.

 

بهترین بودن در جهان؟

لازم نست من در این خصوص تصمیم بگیرم چون فقط می خواهم که 100 درصد برای تیمم آماده باشم. منظورم این است که اگر خوب وظیفه ام را انجام دهم به بازیکنان حس اعتماد می دهم و این وظیفه من است.

 

تمرکز اهمیت دارد چون گاهی اوقات تا دقیقه 90 شوتی به سمت دروازه نمی آید ولی دقیقه 91 نیز وجود دارد و ممکن است شوتی زده شود پس باید از ابتدا تا انتها متمرکز بمانید و حتی شده که با خودم صحبت کنم و بگویم که تمرکز کن چون ممکن است شوتی به طرفت بیاید و باید مهارش کنی.

 

خب ممکن است که من هم مثل هر انسانی اشتباه داشته باشم اما این حرفه ما است و همیشه سعی داریم تا خوشحال باشیم تا اعتماد به نفس مان از دست نرود.

 

تراشتگن از اعتماد به نفس صحبت می کند چون به کار سایر دروازبان ها توجهی ندارد و بازی هایشان را نمی بیند و روی خود متکی است و به مهاجمانی که با آن ها مواجه است بازی هایشان را می بیند و تمرکز می کند.

 

فشار هواداران پشت دروازه؟

من عاشق این جو هواداران هستم زمانی که سعی دارند تا تمرکز شما را بهم بزنند و حتی سوت کشیدنشان را و من فقط به این حوادث لبخند می زنم. من سعی می کنم تااز اشتباهاتم درس بگیرمچون نمی توانید زمان را برگردانید. اشتباهات همیشه اتفاق می افتد و فقط باید سعی کنید تا به حداقل برسانید.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.