سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مذاکره نهایی برای آرتور با حضور رابرت فرناندز در برزیل

کد خبر : 76155  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
آخرین مذاکرات برای انتقال در اسرع وقت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا همچنان در حال برداشتن گام های پایانی انتقال آرتور هنریکه هستند که یکی از علاقه مندان جدی جذب آرتور رابرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا می باشد.

 

طبق گزارش، رابرت فرناندز که از روز شنبه در برزیل حضور دارد از حامیان اصلی انتقال آرتور به بارسلونا در کنار پپ سگورا است که چند ماه قبل عکسی با پیراهن بارسلونا در خانه او گرفت .

 

پپ سگورا نیز بیشتر از یک هفته است که در بارسلونا حضور ندارد که طبق گزارش باشگاه در حال دیدن بازی ها و کار نقل و انتقالاتی است و آندره کوری به عنوان نماینده بارسلونا در آمریکای جنوبی نیز به شدت در حال مذاکره با باشگاه گرمیو به سر می برد و همه این ها نشان از پیشرفت این انتقال و به سرانجام رسیدن آن طی روزهای آینده دارد.

 

امتیاز رویای آرتور مثل کوتینیو

 

بزرگ ترین خوشبینی فارغ از توافق دو باشگاه تمایل شخصی آرتور برای پیوستن به بارسلونا به مانند بسیاری از برزیلی ها است که قطعا این انتقال را رقم خواهد زد چون به پیشنهادات سایر باشگاه ها پاسخ منفی داده چون بارسلونا از نظر سبک بازی نیز کاملا مناسب اوست.

 

پس از پیشرفت مذاکرات توسط آندره کوری با باشگاه گرمیو که بولزان رئیس باشگاه برزیلی نیز این را تایید کرد، حالا نمایندگان بلند پایه بارسلونا در برزیل حضور دارند تا گام نهایی را بردارند.

 

 

توافق برای ماندن آرتور

 

یکی از شروط غیر قابل کنار زدن باشگاه گرمیو حضور آرتور تا انتهای سال جاری میلادی در گرمیو است که بارسلونا نیز بابت پر بودن سهمیه غیر اروپایی خود مشکلی با این موضوع ندارد و حتی خبر از انتقال یکساله دیگر آرتور توسط بارسلونا به باشگاهیی اروپایی نیز به گوش می رسد.

 

چیزی که مشخص است، آرتور در ژانویه 2019 به بارسلونا خواهد رسید و بلافاصله به باشگاهی در اسپانیا یا اروپا قرض داده خواهد شد.

 

گذرنامه کوتینیو

 

باشگاه بارسلونا از طریق همسر کوتینیو قصد دارد تا گذرنامه پرتغالی برای فیلیپه بگیرد تا یک سهمیه مورد نیاز خالی شود همانطور که لوئیس سوارز از طریق همسر خود گذرنامه ایتالیایی گرفته است.

 

توافق در اسرع وقت

 

قطعا عملیات انتقال آرتور بابت سهم 60 درصدی گرمیو و دو سهم 20 درصدی سلسو ریکو سرمایه گذار برزیلی در کنار آرتور آسان نخواهد بود و گرمیو قصد ندارد تا کمتر از 30 میلیون یورو به عنوان هم خود از بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی آرتور را دریافت کند اما آنچه که شخص است با پذیرفته شدن ماندن یکساله آرتور در گریمو توسط بارسلونا مذاکرات در مسیر خوبی قرار دارد تا بارسلونا آرتور را در حال حاضر ارزان تر ازافزایش قیمت احتمالی او پس از جام جهانی به خدمت بگیرد.

 

از سوی دیگر آرتور نیز قصد دارد تا از انتقال به بارسلونا قبل از جام جهانی از بزرگی این نام برای قرار گرفتن در لیست برزیل در جام جهانی استفاده کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.