پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده به دنبال رکورد بارسلونایی دیگر اینبار در لندن

کد خبر : 76159  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
مرد بدون شکست

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که رکورد بیشترین تعداد بازی بدون شکست در بارسلونا را از ابتدای فصل در این باشگاه با 24 بازی تا به اینجا بالاتر از 21 دیدار پپ گواردیولا در فصل 2010/11 دراختیار دارد، می تواند در بازی های اروپایی نیز به تنهایی رکورددار شود.

 

والورده که هم اکنون در کنار 7 بازی انتهای فصل قبل انریکه به روند 31 بازی بدون شکست پیاپی لالیگایی گواردیولا نیز مقابل ایبار رسیده همچنان از نظر رکوردهای بدون شکست یکه تازی می کند و اینبار قصد دارد تا در لیگ قهرمانان نیز برای بارسلونا ماندگار شود.

 

والورده در لیگ قهرمانان نیز تیم خود را از مرحله گروهی بدون شکست راهی مراحل حذفی کرده که با 6 بازی بدون شکست در کنار هلنیو هررا و رینوس میشل به عنوان بیشترین تعداد بازی بدون شکست اروپایی به عنوان مربی بارسلونا در اولین تجربه های اروپایی خود قرار دارد.

 

درحالی که میشل و هررا در هفتمین بازی اروپایی خود به ترتیب در فصول 1974/75 مقابل لیدز یونایتد و 1959/60 مقابل رئال مادرید شکست خوردندف والورده هفتمین بازی خود را مقابل چلسی در استمفوردبریج درپیش دارد و در صورت شکست نخوردن از هر دو مربی در تاریخ بارسلونا پیشی خواهد گرفت.

 

چالش رکورد کلی ریکارد

 

هدف بعدی والورده می تواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بدون حتی یک شکست باشد که در اختیار فرانک ریکارد با قهرمانی در فصل 2005/06 با 9 برد و 4 تساوی بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.