پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه حل تاکتیکی والورده برای بزرگ ترین نگرانی خود مقابل چلسی !

کد خبر : 76163  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
والورده تیمی متحد می خواهد

اختصاصی بارسانیوز – بزرگترین نگرانی ارنستو والورده در برابر چلسی مقابله با سرعت بالای این تیم است که اصلی ترین اولویت والورده جهت کنترل توانایی های آبی های لندن می باشد.

 

آنتونیو کونته به خوبی می داند که تنها راه غلبه بر بارسلونا فشار و پرس زیاد با سرعت دادن به بازی است و از این رو ارنستو والورده تصمیم دارد تا با نزدیک کردن خطوط تیم خود به یکدیگر و کوتاه کردن فاصله پاس ها و نزدیکی بازیکنان به یکدیگر از این فشار و از دست رفتن توپ بکاهد.

 

تیم بارسلونا در کنار دراختیار داشتن مالکیت توپ علاقه مند به کنترل سرعت بازی خود است یعنی در لحظاتی که بارسلونا به شدت حمله می کند در دقایقی نیز برای استراحت دادن به بازیکنان از شدت پاس ها و یا سرعت بازی خود می کاهد درحالی که اصول کار چلسی روی باز پس گیری سریع توپ با پرس شدید و سریع است که راه حل والورده نزدیک کردن خطوط تیم می باشد.

 

بنابراین در این بازی فشرده مقابل چلسی ارسال پاس های بلند به عمق دفاع اهمیت دارد که راکیتیچ و بوسکتس کلیدی ترین بازیکنان برای پیاده سازی این طرح هستند.

 

چلسی برچسب تیم دفاعی دارد اما کادر فنی بارسلونا از کیفیت فاز تهاجمی این تیم به خصوص از کناره ها آگاهی دارد و به همین دلیل نقش تاکتیکی روبرتو و آلبا در دو جناح اهمیت ویزه ای خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.