پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

4 سرنخ والورده برای حضور گومز مقابل چلسی !

کد خبر : 76167  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 بهمن 1396
نامزدهای بزرگ

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، از هم اکنون هواداران بارسلونا به ترکیب 11 نفره در استمفوردبریج می اندیشند تا ببینند چه کسی اینیستا، راکیتیچ و بوسکتس را در 4 هافبک میانه زمین همراهی خواهد کرد.

 

درحالی که برای فهمیدن این موضوع باید تا فردا شب صبر کرد اما سرنخ های موجود نشان از حضور آندره گومز در ترکیب ابتدایی باتوجه به سیستم 2-4-4 ارنستو والورده می دهد.

 

سرنخ اول

 

آندره گومز به طرز عجیبی در بازی های اخیر بارسلونا به لیست دعوت نشده بوده و از تاریخ 8 فوریه یعنی نیمه نخست در مستایا تاکنون بازی نکرده است به صورتی که مقابل ختافه و ایبار استراحت کرد.

 

طبق گزارش، این استراحت ارنستو والورده به آندره گومز در بازی های اخیرجهت آمادگی کامل او در نبرد فیزیکی با چلسی بوده است بازیکنی که ارنستو والورده روی او بیشتر در بازی های خارج از خانه حساب باز می کند.

 

سرنخ دوم

 

گومز که در واندا متروپولیتانی اتلتیکو، سن مامس بیلبائو، آنوئتای سوسیه داد و مستایای والنسیا از ابتدا در ترکیب دیدارهای دشوار خارج از خانه فصل برای تقویت فاز تدافعی تیم حضور داشته سرنخ دیگری برای حضور او در استمفوردبریج است.

 

سرنخ سوم

 

درحالی که هواداران بارسلونا از عملکرد ضعیف اندره گومز در نیمه اول مقابل والنسیا شاکی بودند اما والورده در کنفرانس پس از بازی گفت:

بله گومز موثر بود چون کمک های زیادی در دفاع کرد.

 

چهارمین سرنخ

 

از سوی دیگر با آماده نبودن دمبله و کارآیی بیشتر پائولینیو در پشت مهاجمان با حضور به موقع در محوطه جریمه، والورده باید به دنبال بستن کانال کناری حملات چلسی به وسیله آلونسو باشد که گومز در بین گزینه های موجود برای دفاع بهتر است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.