پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مفاد بسته پیشنهادی فرناندز به گرمیو برای آرتور

کد خبر : 76195  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 اسفند 1396
توافق اولیه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، جزئیات کوچکی برای رسیدن به توافق بین دو باشگاه بارسلونا و گرمیو پس از جلسه روز گذشته رابرت فرناندز با سران باشگاه برزیلی برای نهایی کردن خرید آرتور هنریکه باقی مانده است.

 

آندرس اینیستای جدید بارسلونا که شخصا به پوشیدن پیراهن بارسلونا با رد سایر پیشنهادات علاقه مند است در دور نهایی مذاکرات خود قرار دارد به صورتی که دو باشگاه بارسلونا و گرمیو به توافق اولیه بر سر این انتقال دست یافته اند.

 

در جلسه روز گذشته رابرت فرناندز به همراه آندره کوری نماینده باشگاه در آمریکای جنوبی با مقامات گرمیو دیدار کرد که طبق تایید منابع باشگاه گرمیو، رابرت فرناندز در این جلسه پیشنهاد 30 میلیون یورو ثابت به اضافه 10 میلیون یورو متغیر را به باشگاه گرمیو ارائه کرده است.

 

درحالی که بند آزاد سازی آرتور هنریکه 50 میلیون یورو است اما بارسلونا با درنظر نگرفتن سهم 10 میلیون یورویی آرتور، قصد 40 میلیون یورو را به صورت غیر نقد دارد.

 

از بند آزاد سازی 50 میلیونی، 10 میلیون سهم آرتور و خانواده اش، 10 میلیون یورو سهم سلسو ریکو سرمایه گذار برزیلی و 30 میلیون یورو سهم باشگاه گرمیو است که 40 میلیون یورو مبلغ پیشنهادی بارسلونا شامل 10 میلیون یورو متغیرمی باشد.

 

10 میلیون یورو متغیر طی دو بند 5 میلیون یورویی رسیدن آرتور به تعداد مشخصی بازی در بارسلونا طی توافق و همچنین اولین تمدید او با بارسلونا می باشد.

 

جلسه امروز

 

اما پس از این پیشنهاد، جلسه دیگری امروز مجددا بین رابرت فرناندز و اندره کوری با حضور رومیلدو بولزان رئیس باشگاه گرمیو برگزار خواهد شد که یکی از مفاد توافق باقی ماندن آرتور در گرمیو تا انتهای سال جاری میلادی است و شاید این انتقال امروز به صورت رسمی اعلام شود.

 

ویدیوی عملکرد و مهارت های آرتور در سال 2017

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.