پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: در بی فضایی استمفوردبریج شایسته این نتیجه خوب بودیم

کد خبر : 76225  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1396
ارنستو پس از بازی

اختصاصی بارسانیوزارنستو والورده پس از تساوی 1-1 ارزشمند تیمش در استمفوردبریج در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خصوص بازی صحبت کرد.

 

والورده که با هوشمندی اینیستا و گل مسی حالا شانس اول صعود به جمع 8 تیم نهایی است درخصوص این بازی گفت:

نتیجه خوبی گرفتیم و این دیداری بین دو تیم با سبک بازی متفاوت بود. ما قصد داشتیم کنترل بازی را دراختیار بگیریم و در زمین آن ها توپ را دراختیار داشته باشیم اما آن ها ما را سورپرایز کردند. ترافیک شدیدی در زمین آن ها وجود داشت که با تعداد زیادی از بازیکنان دفاع می کردند که همین امر روی ضدحمله ها به ما لطمه زد و ویلیان توپ ها را به تیر دروازه ما زد.

 

چلسی زمانی از بازی گل زد که ما داشتیم بهتر بازی می کردیم. علی رغم دریافت گل به کار و روش بازی خود ادامه دادیم و از اشتباه ان ها استفاده کردیم. نتیجه خوبی است که شایسته اش نیز بودیم. نتیجه خوبی گرفته ایم.

 

پیدا کردن فضا مقابل چلسی به عنوان تیمی قدرتمند و سریع کار دشواری بود، چلسی با 5 مدافع بازی می کرد. به هر حال هنوز بازی برگشت باقی مانده و کار تمام نشده است.

 

پائولینیو؟

خب این بازی جای آزمون و خطا نبود و باید با تیمی که در طول فصل کار کرده بودیم به میدان می رفتیم. در عین حال که در چند بخش بازی دچار مشکل شد اما موقعیت گل نیز داشت

 

بازی نکردن دمبله؟

او مدت ها مصدوم بوده است و در چنین بازی هایی مربیان تصمیم می گیرند که از چه بازیکنای استفاده کنند. ویدال نیز راه حل هایی برای ما ارائه کرد.

 

بازی برگشت؟

گل زدن در اینجا اهمیت داشت. در بازی رفت قاطعانه کار کردیم ودر بازی برگشت نیز برای بازی مقتدرانه تلاش خواهیم کرد. واضح است که ان ه بازیکنان باکیفیتی در فاز تهاجمی دارند

 

گل چلسی؟

چیزی که مشخص است این است که تیم خوبی دارند چون بازیکنان بی نظیری دارند. گل حاصل یک پاس عالی، کنترلی خوب و شوتی فوق العاده بود. با وجود این بازیکنان چنن گل هایی دور از ذهن نیست.

 

پیکه و مصدومیت؟

بهتر از آنچه که انتظار داشتیم کار را به پایان رساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.