پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونای والورده شوت نمی زند !

کد خبر : 76239  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1396
دفاع اتوبوسی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونای والورده درست به مانند بارسلونای گواردیولا در سال 2009 در استمفوردبریج با مالکیت توپ بالا، عمق کم، فرصت های نچندان خطرناک بازی کرد و درنهایت همراه با کسب نتیجه ای یکسان بود.

 

این بار در چلسی اسین نبود که در دفع توپ اشتباه کرد تا اینیستا گل بزند، اینبار نوبت کریستینسن بود تا با اشتباهش توپ به اینیستا برسد و مسی پس از 5 بازی عدم گلزنی روی پاس کاپیتان گل مساوی را به ثمر برساند.

 

بارسلونای دیشب درست به مانند بارسلونای 2009 بود با کمی خوش شانسی که این بار دو بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد اما همه می دانستند که اتفاق سال گذشته مقابل پاری سن ژرمن و یوونتوس مقابل چلسی تکرار نخواهد شد چون تیم والورده با تمرکز و قدرت تیمی زیادی دفاع می کند که تنها روی سه شوت ویلیان احساس خطر کردند.

 

بارسلونا شوت نزد

 

چلسی در مقابل دفاع قدرتمند بارسلونا با راه حل شوت به نتیجه رسید اما بارسلونا درحالی که به خوبی مالک توپ و میدان بود اما موقعیت خاصی خلق نکرد و برای رسیدن به دروازه چلسی رنج زیادی برد.

 

مشکل چیست؟

 

سوارز تنها است، خیلی تنها و مسی باید به عنوان یک تیم بازی کند و برای پیدا کردن فضا تا میانه های زمین به عقب می آمد که این باعث شد تا در سیستم 2-4-4 سوارز تنها بماند درحالی که دو جناح نیز برای نفوذ آلبا و روبرتو بسته بود.

 

پائولینیو نیز بازیکنی است که تعادل خوبی به تیم می دهد و به عنوان یک بازیکن جایگزین زمانی که تیم حریف دچار خستگی می شود گزین خوبی خواهد بود ولی زمانی که تیم نیاز به عدم تعادل داشته باشد لزومی ندارد در ترکیب قرار بگیرد و این چیزی بود که والورده شب گذشته با ورود الیکس ویدال انجام داد.

 

راه حل ویدال

 

ویدال باعث شد تا دفاع چلسی از هم باز شود و همین جا بود که گل بارسلونا با پرس روی دفاع چلسی حاصل شد.

 

حالا آنچه که می بینیم تساوی 1-1 است اما یادمان نرود که در سال 2012 چلسی با تساوی 2-2 در نیوکمپ صعود کرد و هنوز کار تمام نشده و تیم والورده باید به دنبال راه حل های بیشتری مقابل چلسی مثل شوت باشد هرچند که والورده و بازیکنان به داشتن فضای بیشتر در نیوکمپ خوشبین هستند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.