سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کونته انتظار حضور پائولینیو را نداشت

کد خبر : 76270  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 اسفند 1396
ترکیب بر اساس گومز و ویدال

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، نفر چهارم خط هافبک بارسلونا برای دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نه تنها برای هواداران بارسلونا بلکه برای کونته و کادر فنی چلسی نیز جای تردید بود و درحالی که کونته تیم خود را با حضور گومز یا ویدال اماده کرد انتظار حضور پائولینیو را نداشت.

 

ارنستو والورده همان تیم خود مقابل ایبار را راهی استمفوردبریج کرد و در حالی که بازی با ایبار به عنوان دیداری مرجع برای کونته جهت آنالیز بررسی شد مشاهده شد که پائولینیو در ان دیدار نه تنها خطرساز نبود بلکه گویی از شرایط فیزیکی نیز در امادگی کامل قرار ندارد و به همین دلیل کونته انتظار حضور گومز و ویدال را در جناح راست داشت چون پائولینیو بیشتر در فاز تهاجمی و پشت دو مهاجم در آرایشی لوزی حضور می یابد.

 

کونته اعتقاد داشت که گومز و ویدال بیشتر از پائولینیو برای بازی در هافبک راست مناسب هستند و بیشتر به این تیم به فاز تدافعی کمک می کنند و به همین دلیل کونته اولین کسی بود که از این تصمیم والورده شگفت زده شد.

 

تغییر عقیده

 

والورده پس از دریافت گل از چلسی به نوعی به تصمیم خود انتقاد کرد و الیکس ویدال را به جای پائولینیو به بازی فرستاد تصمیمی که با باز شدن فضای بیشتر و پرس شدیدتر موثر واقع شد.

 

به هر حال پائولینیو که در ابتدای بازی موقعیت خوبی را با ضربه سر از دست داد در مواقعی که بارسلونا مالکیت توپ بسیار بیشتری داشت در پیدا کردن فضا و بازی به سبک بارسلونا دچار مشکل می شد که نشان می دهد باید با سبک بازی مالکانه نیز خود را وفق دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.