پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تصمیمات والورده یا کیفیت خرید ها؛ مسئله این است

کد خبر : 76296  |  زمان ارسال : جمعه 4 اسفند 1396
14 خرید بارسلونا از فصل 2014/15 در مسیر تکامل ؟

اختصاصی بارسانیوز - به گزارش مارکا بارسلونا از فصل 2014/15 تاکنون 14 خرید جدید داشته است که بسیاری از آنها باید به شدت برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنند.

 

یاسپر سیلسن، لوكاس دینیه، ساموئل امتیتی، الکس ویدال، نلسون سمدو، یری مینا، آردا توران، دنیس سوارز، آندره گومز، پائولینیو، فیلیپه كوتینیو، پاكو آلكاسر، جرارد دلوفئو و عثمان دمبله مجموعا 500 میلیون یورو برای باشگاه هزینه در بر داشت که در این روز های سخت لیگ قهرمانان تنها اومتیتی کمک به حال بارسلونا از بین این خرید ها است هر چند که گومز و پائولینیو نیز در آخرین دیدار مقابل چلسی نیز به بازی رفتند.

 

هنگامی که پائولینیو به بارسلونا پیوست مورد انتقادات زیادی واقع شده اما اکنون از بهترین بازیکنان بارسلونا استو مقابل چلسی نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت اما دمبله 1 دقیقه هم بازی نکرد. ارنستو والورده گفته که آزمایش دمبله برای این بازی های خطرناک کار درستی نیست اما دمبله اکنون دو شانس برای درخشش در بازی های آینده دارد.

 

سمدو دیگر بازیکنی است که در سمت راست نیمکت نشین مطلق سرخی روبرتو شده است هر چند که خبر خوب برای بارسلونا این است که روبرتو در سمت راست عالی بازی می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.