پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ورمالن فردا شب جای پیکه را پر میکند !

کد خبر : 76303  |  زمان ارسال : جمعه 4 اسفند 1396
انتظار میرود که در دیدار مقابل خیرونا توماس ورمالن به ترکیب بارسلونا اضافه شود !

اختصاصی بارسا نیوز - ورمالن فردا در قلب خط دفاعی بارسلونا خواهد بود.

 

طبق گزارش اسپورتیوو ، جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا روز گذشته به علت درد در ناحیه زانو در تمرینات تیم شرکت نکرد. این مدافع ملی پوش در دیدار هفته های گذشته مقابل اسپانیول دچار یک مصدومیت در ناحیه زانوی خود شده بود. جرارد پیکه با وجود مصدومیت با توجه به وضعیت تیم مجبور شد که در نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل والنسیا همچنین دیدار مقابل ایبار در لالیگا و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

 

والورده برای دیدار فردا شب گزینه های زیادی دارد که از آن ها در پست جرارد پیکه استفاده کند. توماس ورمالن مدافع بلژیکی بعد از غلبه بر مصدومیتش مدتی است که به تمرینات اضافه شده و بعد از نمایش های فوق العاده ای که در زمان غیبت اومتیتی انجام داد احتمال دارد فردا فیکس باشد.

 

اگر والورده نخواهد با دو مدافع چپ پا در خط میانی خود بازی کند یری مینا مدافع کلمبیایی که در زمستان به بارسلونا اضافه شد نیز گزینه ای خواهد بود که میتواند فردا شب در پست پیکه به میدان برود. تا به اینجای کار یری مینا 2 بازی برای بارسلونا انجام داده و نمایش قابل قبولی داشته است. شواهد نشان میدهد که احتمال حضور توماس ورمالن در ترکیب اصلی بیشتر از سایر گزینه ها خواهد بود. همچنین ممکن است لوکاس دینیه در سمت چپ خط دفاعی ایفای نقش کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.