پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه والورده برای تزریق اعتماد به نفس در دمبله !

کد خبر : 76345  |  زمان ارسال : شنبه 5 اسفند 1396
والورده به عثمان توجه دارد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، وضعیت عثمان دمبله یه یک نگرانی برای هواداران بارسلونا بابت بازی نکردنش در تیم علی رغم هزینه 145 میلیون یورویی تبدیل شده چون نه مقابل ایبار و چلسی در ترکیب قرار نگرفت.

 

ارنستو والورده در کنفرانس پس از بازی با چلسی درخصوص بازی ندادن به دمبله رسما از آماده نبودن و وفق نیافتنش در تیم با اعلام عدم ریسک آزمون و خطا و ابداع ترکیب جدید خبر داد که باعث نگرانی هواداران شده اما برنامه والورده در بازگشت مجدد او به ترکیب تزریق اعتماد به نفس است که این کار را مقابل خیرونا انجام خواهد داد.

 

برنامه برای بازگرداندن عثمان

 

والورده قصد نداشت تا دمبله را مقابل دفاع 8 نفره چلسی بدون راه نفوذ و عدم وجود فضا خراب و اعتماد به نفسش را بابت بازی بد احتمالی و انتقاد رسانه ها تخریب کند و تشخیص داد که در استمفوردبریج زمان مناسب برای بازگشت این ستاره جوان فرانسوی نبود.

 

دمبله به زمانی برای بازگرداندن عثمان به ترکیب اصلی فکر می کرد که بتواند به او بابت داشتن فضای مناسب جهت مانور، نفوذ و آزادی عملی بیشتر در بازی اعتماد به نفس دهد که بازی مقابل خیرونا در نیوکمپ باتوجه به فضای موجود بهترین زمان است.

 

فرصت های فوق العاده قبل از بازی برگشت با چلسی

 

عثمان دمبله نه تنها مقابل خیرونا بلکه در بازی های پیش رو شانس اضافه شدن به ترکیب اصلی مقابل چلسی در نیوکمپ را دارد چون بازی های بارسلونا تا قبل از برگشت مقابل آبی های لندن مقابل لاس پالماس، اسپانیول در سوپر کاپ کاتالونیا و مالاگا خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.