پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت بارسلونا برای جذب هموطن ورمالن در خط دفاعی !

کد خبر : 76440  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 اسفند 1396
توبی آلدرویرلد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ایندیپندنت، توبی آلدرویرلد مدافع 28 ساله بلژیکی تاتنهام که منچستر یونایتد را به عنوان تیم علاقه مند به جذب خود می دید حالا بارسلونا را نیز در لیست مشتریان خود دارد.

 

طبق گزارش منتشر شده که دیلی میل نیز به پوشش آن پرداخته است، بارسلونا وارد رقابت بر سر جذب توبی آلدرویرلد برای ارائه پیشنهاد در تابستان 2018 شده است در شرایطی که تاتنهام در مذاکره برای تمدید قرارداد با توبی دچار مشکل شده چون این مدافع خواستار دستمزد بالایی است.

 

با افزایش قیمت و هزینه نقل و انتقالاتی بارسلونا پس از انتقال نیمار و همچنین آگاهی از پیشنهاد تابستانی بارسلونا، سران تاتنهام به دنبال تمدید و افزایش بند آزاد سازی مدافع بزرگ خود هستند که می تواند با تنها 25 میلیون پوند این تیم را در سال آینده ترک کند.

 

توبی که با تاتنهام تا سال 2020 قرار داد دارد خواستار دستمزد 180 هزار پوندی در هفته جهت تمدید است بازیکنی که طبق بند موجود در قرارداد خود می تواند تنها با پرداخت شدن 25 میلیون پوند تاتنهام را در تابستان 2019 ترک کند.

 

شانس بارسلونا عدم رضایت و علاقه رئیس باشگاه تاتنهام به فروختن بازیکنانش به سایر تیم های انگلیسی جهت رقابت مستقیم با ان ها است هرچند که کایل واکر را به منچستر سیتی در تابستان 2017 فروخته بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.