پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: روزی به نوه هایم خواهم گفت در بارسلونا بوده ام؛ دشوار ترین حریف ؟

کد خبر : 76527  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 اسفند 1396
در انتظار بازی 200

اختصاصی بارسانیوز ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا که تاکنون 199 بازی رسمی با پیراهن بارسلونا انجام داده امشب می تواند برای مرتبه 200 پیراهن بارسلونا را برتن کند که از این رو در گفت و گویی ویژه شرکت کرد.

 

راکیتیچ در گفت و گو با اسپورت پس از سه و نیم فصل حضور در بارسلونا احساس خود رااینگونه شرح داد.

 

اولین بازی مقابل الچه؟

بله به یاد دارم و اشتیاق زیادی برای آن بازی داشتم. میزان هیجان و غرورم فوق العاده بود و فکر می کنم این تمام کلماتی است که می تواند آن لحظه را توصیف کند. حس فوق العاده ای بود چون برای اولین بار پیراهن را برتن می کردم و می دانستم که دیگر بازی دوستانه نیست و برای گرفتن امتیاز تلاش خواهیم کرد و یک بازی جدی است. لحظه فراموش نشدنی برایم است و در انتظار روزی هستم که به فرزندان و نوه هایم این ها را بگویم.

 

و خب حالا به عدد 200 رسیده ای

من هرگز به تعداد توجه نکرده ام چون به عنوان بازیکن همیشه به دنبال بازی های بیشتر هستید. 200 عدد قابل توجهی است. اگر کسی به من می گفت که کمی بیشتر از سه سال و نیم دیگر به 200 بازی برای بارسلونا خواهم رسید به او می گفتم که لطفا "شوخی بعدی". تمام آنچه که من به دنبالش هستم بازی های بیشتر است و اینکه هرگز متوقف نشوم.

 

به هر چیزی که می خواستی رسیده ای؟

چیزی که در بارسلونا باید انجام داد این است که باید همیشه رو به پیشرفت بود اینکه در هر بازی خیلی بهتر کار کرد و هر بازی فرصتی برای یادگرفتن چیزهای جدید است تا هرچه را که می توانید به نمایش بگذارید. در بارسلونا انتظارات از شما زیاد است و به این دلیل شما باید مبارزه کنید و هرکاری را که باعث رضایتتان می شود انجام دهید.

 

بهترین زمان؟

چند مورد در لیست هیجان انگیزترین ها قرار دارد مثلا اولین تقابلم با سویا حس متفاوتی بود و پس از آن فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین.

 

سخت ترین زمان؟

زیادند. زیاد اذیت شدیم که می توان از مهم ترین هایش دیدار مقابل پاری سن ژرمن و یوونتوس را نام برد که ضربه سنگینی بود. همچنین بازی های پیچیده ای در لالیگا داشتیم.

 

بهترین بازیکنی که با آن مواجه شده؟

در لیگ قهرمانان با بهترین ها بازی می کنید و انتخاب یکی از ان ها بسیار دشوار است. آنچه که گفتنش باعث افتخار است این است که بهترین ها در تیم شما باشند، داشتن آن ها در تیم خودتان زیباتر است تا اینکه بخواهید با آن ها مواجه شوید.

 

بازیکنی که بیشتر از همه شما را در بارسلونا سورپرایز کرده؟

گفتنش سخت است. به صورت کلی انتخاب و برجسته کردن یک نفر کار دشواری است به خصوص با بودن بازیکنانی که چندین بار عناوین را فتح کرده اند که بردن هر کدامش یک رویاست. از طرفی من کار همگی را می بینم، مبارزه آن ها و تلاش برای همه چیز و واقعا همه آن ها من را شگفت زده می کنند و مثل یک آهنربا هستند و با کمال احترام فکر می کنم که این در تیم های دیگر وجود ندارد.

 

پاس گل ویژه ای برای مسی را به یاد داری؟

آن هایی که بیشتر به یاد می مانند اولین ها هستند یعنی زمانی که در تلاش هستید تا شروع خوبی در تیم داشته باشید و اینکه مسی و سایر بازیکنان می توانند روی شما حساب باز کنند. من پاس گلی را در لاکرونیا از خارج از محوطه جریمه به یاد دارم که مسی با سر گل زد و دیگری مقابل گرانادا که مسی پاس داد ولی درکل هدف شما برقراری ارتباط با بازیکنان تیم درون زمین است.  

 

دشوارترین حریف؟

پاری سن ژرمن، نه به خاطر نتیجه بلکه بابت شیوه بازی که مقابل ما ارائه کردند که خوشبختانه توانستیم کامبک بزنیم اما داستان بازی رفت متفاوت بود چون خیلی خوب بازی کردند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.