پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

69 ساعت سرنوشت ساز برای لالیگا

کد خبر : 76533  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 اسفند 1396
سرنوشت در دو بازی هفته بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا امشب در شرایطی در بازی خارج از خانه با پروازی طولانی به مصاف لاس پالماس می رود که بین دیدار امشب تا بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید تنها 96 ساعت فاصله وجود دارد.

 

با برد 4-0 اتلتیکو مادرید در شب گذشته اختلاف بارسلونا با اینتیم به 4 امتیاز و البته بک بازی کمتر کاهش یافته و همانطور که والورده در کنفرانس خود اعلام کرد سه امتیاز بازی با اتلتیکو با از دست رفتن سه امتیاز بازی با لاس پالماس ارزش نخواهد داشت.

 

بارسلونا در صورت پیروزی در دو بازی بعدی خود اختلاف خود را با اتلتیکو به 10 امتیاز افزایش خواهد یافت و در صورت شکست اختلاف به 1 امتیاز خواهد رسید که والورده به این دلیل از این هفته به عنوان هفته 9 امتیازی یاد کرد.

 

هم اکنون نگاه ها به ارنستو والورده درخصوص نحوه مدیریت کردن بازیکنانش بابت خستگی دو بازی پیاپی است هرچند که والورده در کنفرانس خود اعلام کرد در روزهای اخیر به اندازه کافی استراحت داشته اند.

 

اما یکی از بازیکنانی که می تواند در دیدار امشب استراحت کند لوئیس سوارز بابت داشتن 4 کارت زرد است که خطر محرومیت مقابل اتلتیکو مادرید او را تهدید می کند.

 

اما تنها نگرانی والورده پرواز طولانی بارسلونا و استراحت بیشتر یک روزه اتلتیکو مادرید بود که در کنفرانس قبل از بازی به ان اشاره داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.