پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: 3 امتیاز مهمی است اما فینال نیست

کد خبر : 76630  |  زمان ارسال : شنبه 12 اسفند 1396
کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اتلتیکو

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده و شاگردانش فردا در بازی حساس هفته 27 و تعیین کننده در قهرمانی فصل میزبان اتلتیکو مادرید خواهند بود.

 

والورده که پس از اعلام لیست در این کنفرانس حاضر شد درخصوص بازی گفت:

 

تقابل با بهترین دفاع؟

البته ولی در زمین مشخص خواهد شد که چه تیمی بهتر است. اتلتیکو همیشه شما را سورپرایز می کند، به خوبی دفاع می کنند، عقب می نشینند اما با پرس شدید و توانایی انجام این کار را دارند و حالا تقابل ما به عنوان تیم های اول و دوم جدول است که سه امتیاز ان ارزش زیادی دارد.

 

این یک بازی بزرگ برای سرنوشت لالیگا است اما نه بازی نهایی، سه امتیاز تنها از نظر بازی مستقیم بااهمیت است چون اگر آن ها پیروز شوند اختلاف کاهش می یابد و اگر ما برنده شویم فاصله را بیشتر می کنیم اما با این حال بازهم بازی های زیادی وجود خواهد داشت. این یک بازی فینال نیست.

 

فکر می کنم که هر دو تیم با فرم خوبی به هم رسیده ایم. شاید ان ها در قیاس با ما در بازی های اخیر خود بابت 5 گل به سویا و 4 گل به لگانس بهتر عمل کرده اند اما ما در مقابل بهترین خیرونا و ایبار و لاس پالماس سایرین قرار گرفتیم. آن ها پس از نتایج ناامید کننده ابتدی فصل خودشان را پیدا کردند و در پایان نیم فصل نخست 9 امتیاز اختلاف داشتیم که حالا 4 اختلاف کم شده و حالا امتیازات ارزش بیشتری دارند

 

فرم خوب گریزمان؟

من ترجیح می دهم که روندش را برای بازی های بعدی حفظ کند. او فردا یکی از نقاط قوت اتلتیکو است که باید مراقبش باشیم

 

کلید بازی؟

این بازی از نظر رقابت برای قهرمانی کلیدی است چون هر دو نامزد فتحش هستیم و من کلید خاصی نمی بینم چون در طول بازی قطعا شرایطی وجود خواهد داشت که می تواند جریان بازی را به نفع یک تیم سوق دهد و تحت کنترل نیستند. آن ها بازیکنان خوب زیادی دارند که به سمت فضا ها حرکت می کنند چون گریزمان و کاستا و کوکه هم در فرم خوبی قرار دارد.

این بهترین زمان برای جبران است چون همانطور که امکان اختلاف 8 امتیازی برای ما وجود دارد برای آن ها نیز فرصت کاهش اختلاف به 2 امتیاز وجود داردو هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهند بست و ما می خواهیم که ان تیم برنده خودمان باشیم.

 

از دست رفتن امتیازات در بازی های اخیر؟

وقتی بازی را نمی برید دلیلی دارد و هر بازی داستان خودش را دارد. وقتی مساوی می کنید می فهمید که بردن کار سختی است و این ها تجربه های خوبی هستند.

 

ناعادلانه بودن تقویم بازی های هفته 26 و 27؟

نمی خواهم بیشتر از این درباره اش صحبت کنم و هرچیزی را که لازم بود در کنفرانس بازی با لاس پالماس گفتم. ناعادلانه بود چون دو بازی پیاپی در یک تورنومنت یعنی لالیگا بود و اتلتیکو هم می توانست مثل ما پنجشنبه بازی کند

 

حمایت هواداران؟

امیدواریم و مطمئن هستیم که باتوجه به حساسیت بازی فضایی استثنایی همچون واندا متروپولیتانو اینبار در نیوکمپ شکل بگیرد.

 

بازیکنان موجود؟

چیزی که من می خواهم این است که همه آن ها را دراختیار داشته باشم و خب استفاده از سیستم چرخشی هم می تواند صورت بگیرد و همه چیز بستگی به نتایج دارد. هدف ما پیروزی است و در مراحل تعیین کننده فصل حضور داریم.

 

سایر بخش های کنفرانس اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.