پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: سیستم بارسلونا پس از سال ها تغییر کرده؛ والورده به خوبی بحران نیمار را مدیریت کرد

کد خبر : 76637  |  زمان ارسال : شنبه 12 اسفند 1396
دیگو سیمئونه در کنفرانس قبل از بازی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته 27 لالیگا فردا از ساعت 18:45 پذیرای اتلتیکو مادرید خواهد بود که دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حضور یافت.

 

دیگو سیمئونه در کنفرانس خود گفت:

هدف ما همواره بهتر شدن و بهبود یافتن بوده است. بازی مهمی درپیش داریم با رقیبی که اعداد و ارقام به خودی خود گویای قدرتشان است. با ورود والورده و بحران و مشکلات پس از خروج نیمار این معضل به خوبی حل و فصل شد. ارنستو سیستم تیم را پس از سال ها تغییر داده و نتیجه هم گرفته است. والورده نشان داد که بارسلونا هم می تواند با سیستم 2-4-4 بازی کن دو به خوبی انجامش می دهد تا جایی که شکست ناپذیر بوده اند. بارسلونا فصل فوق العاده ای داشته و فکر می کنم این بازی نیز به مانند تمام بازی هایی که با بارسلونا داشته ایم روی جزئیات سرنوشتش مشخص خواهد شد.

 

بازگشت دیگو؟

حضور گریزمان در کنار پاس های کوکه یا کوریا همه این ها ما را در استفاده بهتر از توانایی های کاستا کمک می کند اما بارسلونا ما را به خوبی می شناسد

 

استراتژی برای مهار مسی؟

داشتن بازیکنی چون او فوق العاده است و هیچ استراتژی برای مهار او نمی توان طراحی کرد اما به صورت تیمی چرا، من همیشه گفته ام که در یک بازی خیلی چیزها می تواند رخ بدهد و ما باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم تا در جایی که فرصتش را داریم به بارسلونا ضربه بزنیم.

 

بارسلونا از داور دیدار با لاس پالماس شکایت کرد، آیا در این خصوص ترسی دارید؟

ما خونسردیم و درخصوص چیزهایی فکر می کنیم که در موردشان نگرانی داریم نه چیزهایی که از دسترس و اختیار ما خارج است. داوران هم مثل همه ما اشتباه می کنند. امیدوارم همه بعدازظهر خوبی را تجربه کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.