پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: گومز امروز به تیم کمک کرد؛ کلمه ای برای ستایش از مسی باقی نمانده

کد خبر : 76673  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 اسفند 1396
ارنستو در صحبت های پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده و شاگردانش پس از توقف در جزایر قناری مقابل لاس پالماس به بردی ارزشمند در فاصله کمتر از 72 ساعت مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار صدر جدول دست یافتند که والورده از این برد کاملا خوشحال بود.

 

والورده پس از بازی گفت:

بازی امروز بسیار مهم بود، چه از نظر سفر دشواری که داشتیم و چه از نظر صدر جدول و ما می دانستیم که دیداری سخت مقابل غولی همچون اتلتیکو خواهیم داشت.

 

مسی؟

واقعا نمی دانم که چگونه او را توصیف کنم، نمی دانم چه کلمه ای را می توان به مسی به عنوان لقب اضافه کرد چون تمامی کلمات در ستایش از او بر زبان اورده شده و من از داشتن او خوش شانس

 

قهرمانی لالیگا

نه، اصلا، به هیچ وجه. ما انتظار تساوی در دیدار چهارشنبه را نداشتیم اما امتیاز از دستدادیم. هنوز هم بازی های زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است.

 

حمایت از گومز پس از اعتراض هواداران؟

هواداران بازیکنان مورد علاقه خودشان را دارند و برخی بازیکنان را کمتر اهمیت می دهند و می توانند نظرشان را بگویند اما از نظر من گومز با استحکام و قدرت خود به تیم کمک کرد و امیدوارم که هواداران به او اعتماد به نفس دهند هرچند که من صدای تشویق را نیز شنیدم.  بازیکن باید تمام تلاش خود را نشان دهد و هواداران نیز باید بدانند که بازیکنان هم اشتباه می کنند. امروز نیز یک بازی مهم برای او، تیم و باشگاه بود و وقتی اشتباه می کنیم نیاز به حمایت داریم. من دوست دارم تا هواداران پس از اشتباه بازیکن را تشویق کنند تا روحیه بگیرد. 

 

اتلتیکو؟

من از تلاش و شیوه بازی شاگردانم افتخار می کنم. اتلتیکو به خوبی خودش را آماده این بازی کرده بود و دفاع بسیار خوبی داشتند. هر چه زمان گذشت ما خسته تر از آن ها شدیم چون اتلتیکو در تورمنت دیگری جز لالیگا حضور ندارد. با این حال آن ها علی رغم داشتن مهاجمان بزرگ موقعیت خاصی نداشتند هرچند که در مهارشان رنج بردیم.

 

این پیروزی گامی دیگر در مسیر قهرمانی فصل لالیگا است اما هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده و بازی های زیادی باقی مانده است. ولی برد مهمی بود چون بجای 2 امتیاز اختلاف ، فاصله 8 امتیاز شد.

 

اگر مسی در اتلتیکو بود؟

بازیکن دیگری مثل او در جهان وجود ندارد. لئو منحصر بفرد است. نمی دانم چکار می کرد اما من تصورش را نمی کنم

 

راکیتیچ؟

من اهمیت زیادی برای راکیتیچ قائلم نه بخاطر بازی امروز بلکه او به تیم ما تعادل می دهد و همه چیز موردنیازمان را فراهم می کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.