پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رشد و سرحال بودن راکیتیچ با سیستم والورده

کد خبر : 76707  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اسفند 1396
بازیکن کلیدی فصل

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ایوان راکیتیچ بازیکنی کلیدی در برنامه فصل جاری ارنستو والورده محسوب می شود چون تنها دو بازی از 44 بازی رسمی فصل را از دست داده است.

 

ارنستو والورده پس از غلبه بر اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود به تمجید از ایوان راکیتیچ پرداخت و او را لازمه تعادل و نیازهای تیم خود در خط میانی اعلام کرد:

او تاثیر زیادی در تیم دارد، نه فقط در این بازی بلکه به صورت کلی در تیم ما تعادل به وجود می آورد و همه چیز برایمان به ارمغان می آورد و داشتن او یک مزیت خوب است.

 

راکیتیچ با اخلاقی فوق العاده و اعتماد به نفسی خاص در خدمت تیم کار می کند و با قدرت فیزیکی مناسب ابزار مناسبی را برای سیستم 2-4-4 والورده در میانه زمین و در کنار بوسکتس به وجود آورده است.  

 

یکی از دارندگان بیشترین دقایق بازی

 

فصل جاری یکی از بهترین فصول ایوان در بارسلونا بوده است و یادآور فصل 2014/15 او می باشد چون ایوان در 42 بازی از 44 دیدار فصل بازی کرده که در مجموع 3164 دقیقه از 3960 دقیقه ممکن را معادل 80 درصد بازی ها در زمین حضور داشته است.

 

 

این بیشتر به ماهیت استفاده کمتر والورده از سیستم چرخشی نسبت به انریکه می باشد

 

سیستم والورده برای آماده نگه داشتن ایوان

 

راکیتیچ در سیستم 2-4-4 علی رغم تعداد دقایق زیاد بازی سرحال است چون منطقه تحت پوشش او نسبت به فصول قبل با حضور روبرتو و دوندگی اش در جناح راست در کنار هافبک راست تیم کمتر شده و این پوشش کمتر زمین به او اجازه می دهد تا سرحال و اماده در طول فصل باقی مانده باشد.

 

به هر حال با نزدیک شدن به ماه های پایانی فصل و فاصله 8 امتیازی در صدر جدول والورده می تواند به راکیتیچ و چند ستاره دیگر خود بیشتر استراحت دهد تا از خطر مصدومیت بکاهد.

 

 

13 بازی رسمی باقی مانده در حال حاضر

 

با 11 بازی لالیگایی پیش رو در کنار بازی برگشت مقابل چلسی و فینال جام حذفی در مجموع حداقل 1620 دقیقه دیگر از فصل جاری باقی مانده که می تواند پر بازی ترین فصل ایوان در بارسلونا را رقم بزند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.