پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: از اینیستا متعجبم؛ بابت 2 اتفاق دیروز جای کوتینیو در هافبک راست نیست

کد خبر : 76712  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اسفند 1396
کارشناسی اسکای اسپورتس

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس پس از دیدار مهم روز گذشته بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید به بررسی این دیدار پرداخت.

 

در دیداری که اینیستا در آن به دلیل درد از ناحیه پشت ران پای راست از زمین بازی خارج شد اما دقایقی پس از احساسا درد به بازی ادامه داد که این تعجب بالاگ را با اشاره به نرسیدنش مقابل چلسی درپی داشت.

 

بالاگ درخصوص اینیستا گفت:

مصدومیت اینیستا به نظر می رسد که بد باشد و من تعجب می کنم که وقتی در ماهیچه اش احساس درد کرد چرا به بازی ادامه داد تا مصدوم شود. امیدوار است که به بازی با چلسی برسد اما دشوار خواهد بود. از سوی دیگر اینیستا در مسیر انتهای دوران حرفه ای است ودر موقعیتی نیست که راهی منچستر سیتی شود و گام بعدی او ماندن یا رفتن به چین است. او دیگر سرعت لازم را برای بازی در تیم گواردیولا ندارد.

 

کوتینیو در سمت راست

او بازی را در جناح راست استارت زد اما فکر می کنم که این کار اشتباست و والورده باید توجه داشته باشد. کوتینیو نمی دانست به هنگام حمله باید چه بکند. او به سوارز نزدیک بود به ویژه وقتی که مسی به سمت راست می رفت اما کاملا مشخص بود وقتی توپ از دست می رود او نمی دانست که باید در کجا برای دفاع کردن باشد چون دیدیم که بوسکتس، مسی و حتی اینیستا در 20 دقیقه نخست به او توصیه و راهنمایی می کردند

 

وقتی که اینیستا مصدوم شد به سمت چپ رفت و در آنجا احساس راحتی بیشتری داشت و بازی اش نیز بهتر شد. او هنوز نمی داند که باید چه بکند و نیاز به زمان دارد. او از فوتبال مستقیم جزیره می آید درحالی که سبک بارسلونا متفاوت است و قطعا در تیم انریکه سریعتر جا می افتاد ولی تیم والورده روی مالکیت توپ استوار است.

 

قهرمانی بارسلونا

از کریسمس تاکنون فاصله 11 امتیازی به 5 امتیاز کاهش یافت بنابراین هنوز کار تمام نشده اما مطمئنا کار دشواری است چون بارسلونا باید 3 بازی از 11 بازی باقی مانده را ببازد و اتلتیکو همه بازی هایش را پیروز شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.