پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

علاقه بارسلونا برای خرید هکتور بلرین

کد خبر : 76722  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 اسفند 1396
برخی گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا در این تابستان برای خرید هکتور بلرین مدافع آرسنال تلاش خواهد کرد زیرا یوونتوس به دلیل درخواست دستمزد این بازیکن تصمیم به خرید او ندارد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش بلیچر ریپورت , در پی نتایج ضعیف آرسنال , بلرین تبدیل به یکی از اهداف عصبانیت هواداران آرسنال شده است .

 

بلرین زمانی به عنوان یکی از آینده دار ترین مدافع های راست در نظر گرفته میشد اما این روزها او در تلاش است تا به تیم ملی اسپانیا دعوت شود . دوستان او در بارسلونا به طور مثال روبرتو , دنی کارواخال در رئال مادرید و حتی آلوارو اودریوزولا از رئال سوسیداد به مراتب از او جلوتر هستند .

 

بلرین همچنان زمان زیادی برای رشد به عنوان یک بازیکن دارد اما به نظر میرسد او در آرسنال متوقف شده است و یک انتقال ممکن است چیزی باشد که او نیاز دارد .

 

هکتور بلرین - Hector Bellerin

 

بلرین از زمان جدایی از بارسلونا در سال 2011 و پیوستن به آرسنال در این تیم لندنی بازی میکند . انتقال او به نیوکمپ محتمل ترین گلزینه است .

 

نلسون سمدو در سال اول حضورش در نیوکمپ ناامید کننده بوده است اما بارسلونا نمیخواهد به این زودی از او دست بکشد و برای او صبور خواهد بود اما اگر او تا تابستان به همین شکل ادامه دهد , سپس  آنها به دنبال بلرین خواهند رفت که در تیم جوانان این باشگاه کار کرده است .

نظر شما در مورد خرید بلرین چیست ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.