پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار , زندانی جدید پاری سن ژرمن

کد خبر : 76874  |  زمان ارسال : شنبه 19 اسفند 1396
پاری سن ژرمن اجازه خروج به نیمار نمیدهد

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اکیپ , ناصر الخلیفی رئیس باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن , به هیچ وجه اجازه خروج ستارگان تیمش را نمیدهد زیرا این میتواند یک اتفاق بسیار منفی برای پروژه قطری ها در پاریس باشد .

 

موندو دپورتیوو اخیرا از پیشنهاد نیمار برای بازگشت به بارسلونا پرده برداشت ,  حالا روزنامه اکیپ میگوید رئال مادرید اگرچه به نیمار علاقه مند است اما دست آنها به ستاره برزیلی نمیرسد زیرا بر اساس اطلاعاتی که این روزنامه معروف فرانسوی بدست آورده است به آنها اطمینان داده شده است که " پاری سن ژرمن اجازه خروج نیمار را نمیدهد " .

 

گزارش روزنامه فرانسوی نشان میدهد رئیس پاری سن ژرمن , خروج نیمار را " غیر قابل تصور " میداند زیرا این انتقال میتواند اثرات منفی برای پروژه چند صد میلیون دلاری قطری ها در پاریس داشته باشد .

 

علاوه بر این , اطلاعات دیگری از این روزنامه نشان میدهد که نیمار فعلا قصد خروج ندارد و اطرافیان این بازیکن اطمینان میدهند که نیمار سال آینده نیز در پاریس به کار خود ادامه میدهد .

 

در حالی که برخی منابع مدعی شدند که نیمار پس از بهبود مصدومیت دیگر نمیخواهد به پاریس بازگردد , اما سرنوشت بازیکنان دیگر پاری سن ژرمن نشان میدهد خروج او عملا غیرممکن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.