پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد بارسلونا برای تک بازی شدن کوپا دل ری و سوپرکاپ

کد خبر : 76921  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 اسفند 1396
بارسلونا برای رای دادن به لارا برای ریاست فدراسیون شرط دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا است اما آنها برای ریاست لارا برای فدراسیون فوتبال اسپانیا پیشنهادی دارند .

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو , بارسلونا هنوز از لوئیس لارا برای انتخابات ریاست فدراسیون حمایت نکرده است . روزنامه آ.اس امروز اعلام کرد که باشگاه بارسلونا چندین پیشنهاد دارد که میخواهد شنیده شوند و آنها را به عنوان شرط برای لارا در نظر گرفته است . رئال مادرید عضو مجموع نیست .

 

در میان شرایط بارسلونا برای حمایت از رای دادن به لارا , کاهش تقویم بازی های کوپا دل ری تا نیمه نهایی وجود دارد . بارسلونا میخواهد تعداد بازی های کوپا دل ری کمتر شود و یکی از شرایط این باشگاه برای حمایت از لارا این است که تا مرحله نیمه نهایی , تمام بازی های کوپا دل ری , تک بازی شوند . در حال حاضر بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار میشود که باعث شده فشار بیشتری بر تیم ها وارد شود .

 

این پیشنهاد را موندو دپورتیوو نیز تایید کرده است .

 

همچنین آ.اس افزود که بارسلونا میخواهد سوپرکاپ اسپانیا نیز به صورت تک بازی انجام شود . این پیشنهاد نیز توسط منابع قابل اعتماد موندو تایید شده است اما همچنین گفته میشود پیشنهادات بیشتری نیز برای ارائه وجود دارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.