پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شبیه سازی کوتینیو به سبک هموطن

کد خبر : 76936  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
جفت پاشنه برزیلی بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در طول تاریخ خود شاهد حضور برزیلی های بزرگی چون رونالدو، روماریو، ریوالدو، رونالدینیو و نیمار بوده است که فیلیپه کوتینیو جدیدترین برزیلی بارسلونا پس از پائولینیو روز به روز در حال بهتر شدن در قالب لباس بارسلونا است.

 

کوتینیو که در دیدار مقابل مالاگا جای اینیستای مصدوم را در ترکیب گرفت گل دوم بازی را به زیبایی هرچه تمام تر روی پاس دمبله با ضربه پاشنه پا به ثمر رساند گلی که پیش از این توسط هموطن او ریوالدو در سال 1999 به بیلبائو به همین صورت به ثمر رسیده بود.

 

 

همچنین پاتریک کلایورت نیز چنین گلی را در روزی که هدایت تیم را فن خال برعهده داشت و اینیستا در ترکیب بود در مایورکا به ثمر رساند.

 

دو گل آفساید مسی

 

مسی نیز در دو مورد به دنبال به ثمر رساندن چنین گلی بود اما در هر دو بار ناکام ماند. یکی از آن ها به می سال گذشته باز می گردد جایی که مقابل ایبار گلی عالی به ثمر رساند اما اعلام آفساید شد که همین اتفاق مقابل میلان نیز برای مسی در سال 2013 رخ داد.

 

 

مسی همچنین 5 سال قبل چنین ضربه ای راب ه رئال سوسیه داد زد که در انجا کلودیو براوو دروازبان آن موقع سوسیه داد مانع از گل مسی شد.

 

گل غیر مستقیم زلاتان !

 

زلاتان ابراهیموویچ نیز در بارسلونا مقابل مایورکا شانس خود را امتحان کرد که او نیز موفق نبود اگرچه که ضربه او درنهایت تبدیل به یک پاس گل شد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.