پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خروج مینا تنها راه ورود تابستانی آرتور

کد خبر : 76962  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
زمان بر بودن پاسپورت کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش انحصاری اسپورت وضعیت پیچیده ای در بارسلونا باتوجه به 4 سهمیه غیر اروپایی وجود دارد که سه سهمیه توسط پائولینیو، کوتینیو و یری مینا در حال حاضر پر شده است و مانع از ورود آرتور به لیست بارسلونا خواهد شد.

 

طبق گزارش، بارسلونا روند دریافت گذرنامه پرتغالی برای کوتینیو را از طریق همسرش آغاز کرده اما می دانند که گذرنامه کوتینیو تا ژانویه 2019 صادر نخواهد شد و منابع نزدیک به آرتور روشن کرده اند که بارسلونا قصد دارد تا هرچه سریعتر آرتور را از گرمیو خارج کند و برای این کار هر کاری که ممکن باشد انجام خواهند داد.

 

ایده اولیه باقی ماندن آرتور در گرمیو تا ژانویه 2019 بود تا گذرنامه کوتینیو صادر گردد اما با ورود تابستانی آرتور یک بازیکن باید تیم را ترک کند که باشگاه نگه داشتن پائولینیو و کوتینیو را به یری مینا ترجیح می دهد.

 

فرصت جام جهانی برای انتقال قرضی مینا

 

یری مینا به همراه تیم ملی کلمبیا در جام جهانی بازی خواهد کرد و این فرصت مناسبی را برای خروج قرضی اش باتوجه به علاقه باشگاه های مختلف به وجود می آورد تا یری مینا تجربه بازی در فوتبال اروپا را کسب کند بازیکنی که در لیست والورده در بازی های اخیر قرار نداشته است و مقابل مالاگا نیز غیبت مسی باعث شد تا یری مینا در شرایطی جایگزین گردد که تنها بازیکن خط خورده از لیست به دلیل فنی و در واقع تنها بازیکن موجود و در دسترس بود.

 

از سوی دیگر بارسلونا در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع خواهد بود تا در صورت مصدومیت پیکه و اومتیتی باتوجه به قرار داشتن ورمالن در سال پایانی قرارداد جایگزین گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.