پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاطره بازی تلخ و شیرین چلسی و بارسلونا با کاربران بارسانیوز؛ قسمت اول

کد خبر : 76963  |  زمان ارسال : دوشنبه 21 اسفند 1396
همراه با کاربران

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا چهارشنبه در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی خواهد بود که این دیدار فارغ از نتیجه آن می تواند به دیداری مهیج همچون تمامی دیدارهای قرن 21 تبدیل شود.

 

از این رو گفت و گوی کوتاهی با کاربران همراه خود خواهیم داشت که تا روز بازی به تناوب منتشر خواهد شد:

 

سلام خدمت آقای تورج خبیری کاربر همراه ما که حضور گرمی در کنار بارسانیوز دارید، میدونیم که بازی های بارسلونا در قرن 21 رو دیدید و می خواستیم حس شما رو نسبت به چلسی باتوجه به اذیت کردن بارسلونا در سال های اخیر با سبک تدافعیش بدونیم؟

قدرتمند ترین چلسی از 2004/05 تا به امروز که مقابل بارسلونا بوده؟

چلسی تیم قابل احترامی هستش و همیشه برای تیم های بزرگ دردسرساز بوده مخصوصا با اون تاکتیک منحصر به فردش که 11 نفره دفاع میکنه و ضدحملات ویرانگری داره. به شخصه این نوع سبک بازی رو اصلا نمیپسندم ولی بهشون احترام میذارم. از نظر بنده قدرتمندترین چلسی همون چلسی سال 2009 با هدایت گاس هیدینگ بود که هم در دفاع و هم در حمله کم نظیر بودن.

 

از بین گل های رونالدینیو یا گل اینیستا کدوم رو انتخاب می کنی؟

هر دوی این گلها نوستالژیک و بی نظیر هستن ولی گل آندرس مقدس یه چیز دیگه بود. هیچ وقت اون لحظه رو فراموش نمیکنم چند لحظه قبل گل، گواردیولا  با ناامیدی اومد پیش گاس هیدینگ و باهاش دست داد و یه جورایی شکست رو پذیرفته بود تا اینکه جادوی مسی و آندرس مقدس به دادمون رسید و اون لحظه باشکوه رقم خورد.

 

 

 

به عنوان یک هوادار بارسلونا درخصوص داوری سال 2009 چه نظری داری؟

در بازی رفت چند اشتباه داوری مسلم به ضرر بارسا صورت گرفت مثل عدم اعلام خطای پنالتی اشلی کول روی تیری هانری و اخراج نشدن بالاک و در بازی برگشت لگد بی رحمانه دروگبا روی شکم پیکه و متعاقب اون اخراج خنده دار آبیدال روی شبیه سازی نیکلاس آنلکا از اشتباهات  تاثیرگذار داوری به ضرر بارسا بود. البته در بازی برگشت  انصافا چند اشتباه داوری هم به ضرر چلسی اتفاق افتاد.

 

تصویر زیر؟

شب تلخی بود و اوج بدشانسی بارسا. باورم نمیشد بارسا با اون همه موقعیت و  بازی مالکانه نتونه به نتیجه دلخواهش برسه. بعد سوت بازی با چشم گریون بلند شدم و تیم محبوبم رو از ته دل تشویق کردم و از اینکه عاشق همچین تیمی هستم یکبار دیگه احساس غرور کردم.

 

پیشبینی نتیجه؟

به امید خدا بارسا بازی رو 1-0 میبره

 

 


 

آقای عارف عباسی دیگر کاربر همراه ما هستند که به درخواست ما پاسخ مثبت دادند و از این بابت سپاسگزاریم.

 

لذت بخش ترین بازی مقابل چلسی؟

متاسفانه باید بگم من زیاد خاطرات خوشی از بازی های بارسلونا چلسی ندارم چون در چند سال اخیر نتایج به نفع بارسا نبوده ولی اگه بخوام یک بازی رو انتخاب کنم قطعا بازی سال ۲۰۰۰ چمپیونزلیگ هست که مقتدرانه با نتیجه ۵-۱ به نفع بارسلونا به پایان رسید البته که من در اون زمان سنی نداشتم(۴ سال) ولی بعد از چند سال که بازپخش بازی را دیدم واقعاً از بازی لذت بردم.

چلسی که در بازی رفت ۳-۱ پیروز شده بود امید زیادی به صعود داشت اما در بازی برگشت بارسا سه گل زد و یه گل دریافت کرد تا بازی به وقت های اضافه بره و بارسا با دو گل در وقت های اضافه و برد ۵-۱ صعود کنه.

 

برگشت ۲۰۰۹؟

باید بگم بازی عجیب، جذاب و جنجال برانگیزی بود ولی جنجال های بعد بازی کاملا لذت پیروزی و صعود را از بین برد البته بنظر من اگه یک نگاه به بازی رفت بیاندازیم میبینیم که چلسی زیاد هم ضرر نکرده (داور در چندین صحنه در بازی رفت به نفع چلسی کار کرد و داوری اون بازی هم شرایط خوبی نداشت البته نه به اندازه بازی رفت)

 

خاطره ای هم داری از بازی های چلسی و بارسلونا با دوستان؟

خاطره ها که معمولا با دوستان رئالی بوده تا اندک طرفداران چلسی ولی خاطرات خوشی نبوده و اغلب دوستان رئالی هروقت داوری به نفعشون بوده بازی سال ۲۰۰۹ را یاد آوری کردن و خواستن نمونه های زیادی که داوری به نفعشون بوده را لاپوشونی کنند!

 

بدترین بازی مقابل چلسی؟ 2004/05 باخت با گل جان تری یا 2012 با گل تورس؟

برای من بدون شک ۲۰۱۲ اون بازی یکی از بازیای هست که من هیچوقت فراموشش نمی کنم  هر دو تیم اون شب عالی بودن ولی به جرئت میتونم بگم این حق بارسا نبود کاش مسی اون پنالتی را به تیر دروازه نمی زد تا بازی که ۲-۰ برده بودیم هیچوقت ۲-۲ نمیشد کاش موقعیت ها از دست نمی رفت تا ما اون سال قهرمان چمپیونز لیگ بشیم!

اون بازی برای من چیزی جز حسرت نداشت!

 

2 تصویر زیر؟

چیزی جز افسوس به ذهنم نمیاد کاش این پنالتی گل می شد...

اخراج جان تری و دو گل بارسا همون نیمه اول کار تمام شده به نظر می رسید ولی بازی جور دیگه تموم شد.

 

پیشبینی نتیجه؟

با وجود این که چلسی نتیجه نامطلوب ۱-۱ را در خانه خودش به دست آورد ولی باز هم یک بازی دفاعی از چلسی قابل پیشبینیه با این وجود اگه والورده ترکیب را درست بچیند پیشبینی من ۲-۰ به نفع بارسا است.

 


منتظر پیغام ما باشید و در صورت تمایل می توانید در بخش مطالب کاربران به صورت خصوصی پیغام دهید تا درخواست شما بررسی شود

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.