پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه رسمی گرمیو که نشان از باقی ماندن آرتور تا ژانویه 2019 دارد !

کد خبر : 76966  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
بند کوتاه مدت

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، همانطور که باشگاه بارسلونا در بیانیه رسمی توافق برای خرید آرتور هنریکه اعلام کرد، بارسلونا می تواند طی بندی موجود در قرارداد این بازیکن را در تابستان 2018 به خدمت بگیرد اما فرصت چندانی نخواهد داشت.

 

طبق بیانیه رسمی باشگاه گرمیو، این باشگاه برزیلی ضمن تایید توافق با باشگاه بارسلونا برای انتقال آرتور یادآور شد که بند خرید تابستانی بارسلونا تنها تا 15 جولای اعتبار دارد نه تا 31 آگوست که پنجره نقل و انتقالات بسته می شود.

 

بنابراین اگر بارسلونا قصد اضافه کردن آرتور به تیم خود را دارد باید یک ماه و نیم قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این کار را انجام دهد چون پس از 15 جولای حقی برای جذبش تا ژانویه 2019 نخواهد داشت و باشگاه گرمیو رسما از حضور آرتور تا انتهای سال جاری در بیانیه خود خبر داد.

 

اسپورت اینگونه گزارش داد که با توجه به این وضعیت و درپیش بودن رقابت های جام جهانی، عملا آرتور تا انتهای سال جاری میلادی در گرمیو باقی خواهد ماند تا به مانند کوتینیو و یری مینا در میانه فصل آینده به تیم اضافه گردد.

 

اسپورت روز گذشته نیز گزارش داد که پاسپورت کوتینیو تا انتهای سال جاری میلادی برای خارج شدن از سهمیه غیر اروپایی بارسلونا صادر نخواهد شد و تنها راه ورود آرتور خروج قرضی یری مینا خواهد بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.