پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاطره بازی تلخ و شیرین چلسی و بارسلونا با کاربران بارسانیوز؛ قسمت دوم

کد خبر : 76969  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
همراه با کاربران

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا چهارشنبه در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی خواهد بود که این دیدار فارغ از نتیجه آن می تواند به دیداری مهیج همچون تمامی دیدارهای قرن 21 تبدیل شود.

 

از این رو گفت و گوی کوتاهی با کاربران همراه خود خواهیم داشت که تا روز بازی به تناوب منتشر خواهد شد:

 

در خدمت آقای محمد علیزاده یکی دیگر از کاربران همراه بارسانیوز هستیم که یکی از دلایل هواداری از بارسلونا رو درخشش رونالدینیو اعلام کرده.

 

به دو بازی خاطره انگیز بریم اول به بازی سال 2006  جایی که باشگاه چلسی با آبیاری زمین کیفیت چمن رو افتضاح کرده بود. از این بازی باتوجه به ویدیوی زیر چی در ذهن داری؟ خاطره ای هست؟ از اون تیم و اون سال هم برای ما میتونی بگی؟

 

یکی از بازیکنای که باعث شد من بارسای بشم رونالدینهو بود چون واقعا نابغه بود و به نظر من اگه برزیلی نبود تا 34 سالگی تواوج بو و شاید بهتر از مسی هم میبود این بازی یکی از بهترین بازی ها بارسا بود و پس از کامبک تو اون استادیوم واقعا به اینکه بارسای هستم میبالیدم چون دو گل رو کمتر از ده دیقه به چلسی زدن و امیدوار واسه چهارشنبه شب هم یه بازی جذاب مثه این بازی ببینیم البته با برد پرگل تر بارسا.

 

ویدیوی زیر چه حسی بهت میده؟ یا اگر خاطره ای از این گل در اون لحظه یا روز های بعدش داری

 

یکی از بازی های بود که هیچ وقت از یادم نمیره من رو این بازی با دوستام  شرط بندی کرده بودم  و واقعا اعصابم خورد شده بود چون هر کاری میکردیم گل نمیشد دیگه امیدم از دست داده بودم تا اینکه مسی اون پاس گل رو داد و اندره اونو گل کرد یادم  اون روز انقد داد زدم که 2 3 روز صدام گرفته بود و واقعا اون گل اعصاب خوردمو خوب کرد

 

به عنوان یک هوادار بارسلونا، کمی درخصوص داوری بازی سال 2009 توضیح میدی؟

من بعد دوباره دیدن فیلم به این نتیجه رسیدم داور در اون بازی اشتباهات زیادی داشت از جمله اخراج ابیدال پنالتی توپی که به دست پیکه خورد من به شخصه و با دیدن بازی فکر میکنم 2 پنالتی باید گرفته میشد برای چلسی و قبل از اخراج ابیدال باید خطای که رو پیکه شد رو میگرفت ولی دیگه اشتباهات داوری جزی از بازی بازی های با این هیجان بالا اشتباهات داوری حتما داره ولی نه به این حد.

 

پیشبینی نتیجه؟

من به شخصه دوسدار بارسا 6-2 ببره چون میخوام یه سری خاطره ها واسه بعضیا زنده بشه (با خنده و طعنه به رئالی ها)

و اینکه بخوام پیشبینی کنم نظرم اینه که 2-1 بارسا صعود میکنه

 


 

کاربر عزیز دیگری که در خدمتشون هستیم آقا محمد رضا هستند

 

بازی با چلسی درپیشه و قطعا همه از این بازی خاطراتی دارن. زیباترین گل بارسلونا به چلسی که دیدی کدوم گل بوده؟ رونالدینیو یا گلی دیگه؟ و همین طور زیباترین گل چلسی؟ گل لمپارد یا اسیین؟

 

 

انتخاب سختی میتونه باشه چون هردو گل زمانی به ثمر رسیدن که هیچ راهی برای رسیدن به دروازه حریف وجود نداشته و این دو بازیکن تنها با تکیه بر هوش و تکنیک خودشون به زیباترین شکل ممکن گل زدن ولی یکی کمکی به تیم نکرد و دیگری جام برای بارسلونا به ارمغان آورد پس بدون شک گل اینیستا تا به امروز بهترین گل بارسلونا در مقابل چلسی بوده

 

 

گل خوردن بارسلونا همیشه از بدترین اتفاقاتی هست که ممکنه بیفته پس در رابطه با زیباترین گل چلسی نمیتونم نظر بدم

 

تو بازی سال 2012 به نظر می رسید که کار چلسی با خوردن گل و اخراج بازیکن تو نیوکمپ تمومه، فکرش رو هم میکردی که اون بازی اونجوری تموم بشه؟

بازی سال ۲۰۱۲ بازی ای بود که عدالت فوتبال رعایت نشد و تیمی که شانس اول قهرمانی اروپا به شمار میرفت حذف شد

تا آخرین دقایق هم باتوجه به نحوه بازی بارسلونا میشد انتظار معجزه داشت ولی گل تورس مثل آبی که روی فلز داغ میریزن همه رو خشک کرد و تا امروز هم حسرت اون همه موقعیت از دست رفته رو میخورم

 

برعکس تو سال 2009 وقتی بارسلونا با یک گل عقب بود و چلسی فرصت زدن گل های بیشتر رو داشت فکر می کردی بارسلونا صعود کنه؟ داوری اون بازی زیاد صحبتش میشه، نظرت به عنوان یک بارسلونایی چیه؟

برعکس سال‌ ۲۰۱۲ ، بازی سال ۲۰۰۹ بازی ای بود که هم عدالت فوتبالی و هم عدالت داوری اجرا شد

اتفاقات در ظاهر به نفع بارسلونا بوده ولی هرچه ریزبینانه تر نگاه کنید متوجه میشید چیزی جز عدالت اتفاق نیفتاد و تنها باعث‌ دراماتیک تر شدن صعود بارسلونا شد

 

و در آخر پیشبینی تو از نتیجه بازی چهارشنبه؟

با اینکه نتیجه ۱-۱ اصلا نتیجه ی مطمئنی نیست و پیش بینی فوتبال هم غیرممکن ولی با توجه به داشته های دو تیم بارسلونا میتونه تیم صعود کننده باشه و حس میکنم یک صعود خیلی راحت و بدون دردسری خواهیم داشت

 


 

منتظر پیغام ما در پنل گفت و گو ها باشید

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.