پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال نیمار به رئال مادرید با کمک نایک

کد خبر : 76974  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
نایک با هدف گرفتن اسپانسری رئال مادرید , قصد پرداخت بخشی از هزینه نیمار را دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - شایعات در مورد انتقال نیمار به رئال مادرید متوقف نمیشود . گفته میشود بازیکن برزیلی در مورد ادامه حضور در پاری سن ژرمن پس از حذف دردناک از لیگ قهرمانان اروپا دچار تردید است و فلورنتیو پرز با آغوش باز در انتظار حضور نیمار در سانتیاگو برنابئو است .

 

حالا امروز روزنامه دیاریو آ.اس به آتش شایعات سوخت اضافه کرد و اطلاعات جدیدی را مطرح میکند . این روزنامه امروز مدعی شد که کمپانی نایک مایل به همکاری برای انتقال نیمار به رئال مادرید است .

 

باید این نکته ذکر شود که حامی مالی رئال مادرید کمپانی آدیداس است و آنها تا سال 2020 با قراردادی 40 میلیون یورویی در  سال از رئال مادرید حمایت میکنند .

 

اشپیگل از تمدید قرارداد آدیداس با رئال مادرید خبر داده بود که بر طبق ادعای این منبع قرار بود تا سال 2024 تمدید و میزان مبلغ حمایت سالانه به 100 میلیون یورو افزایش یابد . چیزی که تاکنون به نتیجه نرسیده است .

 

پس از این ماجرا حالا نایک وارد شده و میخواهد تامین کننده بخشی از هزینه خرید نیمار توسط رئال مادرید باشد و به این ترتیب آنها بتوانند برای اسپانسری پیراهن رئال مادرید نیز به توافق برسند . این یک استراتژی کلی است .

 

عملیات نیمار ممکن است تابستان صورت بگیرد اما نایک تا سال 2020 نمیتواند اسپانسر رئال مادرید باشد . البته در سال های گذشته چند تیم قرارداد خود را با اسپانسرها لغو کردند که میتوان به چلسی و میلان اشاره کرد . بنابراین شاید نایک و رئال مادرید زودتر بتوانند به توافق اسپانسری نیز دست یابند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.