پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویلیان : اگر با هم کار کنیم , بارسلونا حذف میشود !

کد خبر : 76999  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 اسفند 1396
احترام زیادی برای بارسلونا قائل هستم !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، فردا شب از چار چوب دیدار های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان چلسی خواهد بود. ویلیان ستاره برزیلی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

لئو مسی :

باید مراقب مسی باشیم ! همه ی ما لئو مسی رو میشناسیم و البته تمام چشم ها به سمت مسی است چون بازیکن برزگی بوده و در درون زمین هر کاری که بخواهد را انجام میدهد.

 

مصدومیت اینیستا :

اینیستا بازیکن فوق العاده ای است اما بارسلونا بازیکنان بزرگی دارد که میتوانند در صورت غیبت آندرس اینیستا جای خالی او را پر کنند.

 

بازی در نیوکمپ :

ورزشگاه بزرگ و با شکوهی است که قطعا هر بازیکنی میخواهد در آن بازی کند. این اولین تجربه حضور من در این ورزشگاه خواهد بود پس تمام تلاشم را برای موفقیت انجام می دهم.

 

دیدار مقابل بارسلونا :

فردا بازی سختی در پیش داریم . بارسلونا مالکیت توپ و میدان را میخواهد چرا که این سبک خاص این تیم استم من احترام زیادی برای بارسلونا قائل هستم چرا که آن ها بزرگ بزرگی هستند اما من میخواهم همراه با چلسی به دور بعدی صعود کنم.

 

سبک بازی ما در مقابل بارسلونا :

ما فردا باید یک بازی کامل رو ارائه بدیم. فک میکنم باید همان کاری که در انگلیس انجام دادیم رو تکرار کنیم. همه ی ما میخواهیم تنها به دور بعدی این رقابت ها صعود کنیم ما باید با توپ و بدون توپ متحد باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.