پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا و چلسی؛ صعود به راحتی کلین شیت در نیوکمپ !

کد خبر : 77007  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 اسفند 1396
برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا پس از تساوی 1-1 در استمفوردبریج حتی با بسته نگه داشتن دروازه خود نیز به جمع 8 تیم برتر صعود خواهد کرد و بارسلونا مستحکم ارنستو والورده در فاز دفاعی شانس زیادی برای انجام این کار فارغ از توان تهاجمی تیم با حضور مسی و لوئیس سوارز خواهد داشت.

 

بارسلونا در شرایطی کاملا متفاوت با چلسی وارد این بازی خواهد شد چون تیم والورده با بردن فینال لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید گام بزرگی در راه قهرمانی لالیگا برداشت اما تیم آنتونیو کونته با دو شکست مقابل هر دو تیم شهر منچستر حتی در کسب سهمیه فصل آینده نیز دچار مشکل شده است.

 

در روزهایی که ارنستو والورده به همراه بارسلونا به کسب سه گانه فصل می اندیشد، این بازی می تواند حکم خروج آنتونیو کونته از چلسی را در انتهای فصل امضا کند تا این سرمربی ایتالیایی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تنها پس از گذشت چند ماه دوران متفاوتی را در چلسی تجربه کند.

 

 

کار از این منظر برای چلسی در نیوکمپ دشوار است که نه تنها بارسلونای این فصل تحت هدایت والورده از نظر دفاعی مستحکم شده و کم ترین گل دریافتی را در بین تیم های اروپایی دارد بلکه بارسلونا دارا رکوردی فوق العاده در بازی های خانگی اروپایی خود است.

 

در فصلی که بارسلونا هنوز شکستی را به عنوان یکی از دو تیم بدون شکست در 55 لیگ اروپایی در کنار باشگاهی از جبل الطارق متحمل نشده، بارسلونا در 24 بازی خانگی اخیر اروپایی خود صاحب 22 برد شده و شکستی نداشته است.

 

از این رو آنتونیو کونته سرمربی چلسی نیز به قدرت بارسلونا در نیوکمپ اذعان داشت و بر دشواری کار تاکید کرد. کنفرانس اینجا

 

اما علی رغم نیاز چلسی به گل طبق گفته های بوسکتس، آلبا و همچنین والورده، چلسی کار را با فرو رفتن در دفاع و منتظر ماندن برای استفاده از موقعیت هایش آغاز خواهد کرد نظیر کاری که اتلتیکو مادرید هفته قبل در نیوکمپ انجام داد اما ناکام ماند.

 

والورده همچنین با اعلام در دسترس بودن سرجی روبرتو که در تمرین دوشنبه حضور نداشت، اینیستا را نیز مقابل چلسی دراختیار دارد.

 

اما یکی از نکات مهم کنفرانس های بوسکتس و والورده موضوع مصاحبه عجیب آندره گومز بود که والورده بر حمایت از او تاکید داشت.

 

کنفرانس والورده

 

والورده برای این بازی باتوجه به مصدومیت دنیس سوارز و سمدو تنها یری مینا را از لیست خط زد.

 

 

نکات آماری

68 درصد تیم هایی که بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان را در زمین حریف 1-1 کردند توانستند در بازی برگشت در خانه صعود کنند یعنی 23 مرتبه از 34 مورد

 

عملکرد بارسلونا در خانه  مقابل تیم های انگلیسی 19 برد، 11 مساوی و 2 شکست بوده است.

 

این تقابل 14 بارسلونا و چلسی در لیگ قهرمانان می باشد که تنها دو تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید با 18 و بارسلونا به همراه میلان با 15 بازی بیشتر از این جدال در اروپا بوده است.

 

6 بازی از 13 بازی بارسلونا و چلسی با نتیجه تساوی به پایان رسیده استکه معادل 46 درصد بازی ها می باشد که از بین تقابل های حداقل 10 دیدار در اروپا تنها دیدار چلسی مقابل لیورپول با 50 درصد نرخ تساوی بیشتر از تقابل بارسلونا و چلسی به تساوی منجر شده است. از 10 بازی چلسی مقابللیورپول 5 بازی به تساوی به پایان رسیده است.

 

چلسی در 8 تقابل اخیر خود مقابل بارسلونا شکست نخورده است که با 2 برد و 6 مساوی همراه بوده که 4 دیدار اخیر خود در نیوکمپ را مساوی کرده است.

 

چلسی 4 کارت قرمز مقابل بارسلونا دریافت کرده که معادل 33 درصد از کارت قرمزهای آن ها در لیگ قهرمانان می باشد یعنی 4 کارت قرمز از 12 کارت قرمز چلسی در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا کسب شده است.

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا کوتینیو بابت بازی برای لیورپول در مرحله گروهی در مراحل حذفی محروم است و سمدو به همراه دنیس مصدوم می باشند.

 

اما اینیستا و سرجی روبرتو به این بازی رسیدند و مسی نیز پس از استراحت مقابل مالاگا بابت به دنیا امدن چیرو به تریب بازخواهد گشت.

 

اما هواداران بارسلونا منتظر هستند تا ببینند از بین پائولینیو و دمبله چه کسی در جناح راست بازی خواهد کرد.

 

 

چلسی

 

انتظار می رود که کونته از همان ترکیب بازی رفت مقابل بارسلونا در نیوکمپ با قرار دادن پدرو و ویلیان پشت ادن هازارد استفاده کند.

 

 

همچنین کونته می تواند از موراتا در خط حمله بهره ببرد

 

نکات کلیدی

بارسلونا 4 بازی خانگی اخیر مقابل چلسی را مساوی کرده است.

 

چلسی در 9 بازی اخیر خود مقابل بارسلونا در کلیه رقابت ها شکست نخورده است.

 

بارسلونا در 8 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

 

بهترین بازیکنان دو تیم

 

پیشبینی هواسکورد

پیشبینی نتیجه؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.