پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینفوگرافی؛ مسی دو گل تا رسیدن به 100 گل در لیگ قهرمانان

کد خبر : 77020  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 اسفند 1396
جشن به دنیا آمدن چیرو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت لیونل مسی اسطوره آرژانتینی بارسلونا تنها 2 گل تا رسیدن به 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد که می تواند رسیدن به 100 گل را امشب مقابل چلسی در نیوکمپ جشن بگیرد و آن را تقدیم به چیرو نماید.

 

مسی در 20 بازی لیگ قهرمانان دبل کرده است و اگر 5 هت تریک، یک پوکر و پنج گل او مقابل لورکوزن را درنظر بگیریم او در 27 بازی بیشتر از یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

 

هرچند که زدن گل مقابل تیم دفاعی کونته آسان نیست اما هیچ چیز از مسی بعید نیست.

 

 

از 98 گل مسی در لیگ قهرمانان 55 گل در نیوکمپ و 43 گل را در 27 استدیوم دیگر به ثمر رسیده است. پس از نیوکمپ، مسی بیشترین گل را در سلتیک پارک با 5 گا به ثمر رسانده است.

 

از 29 تیمی که مقابل مسی گل دریافت کرده اند آرسنال با 9 گل محبوب ترین رقیب مسی است که 7 گل در نیوکمپ و 2 گل در امارات به ثمر رسیده و پس از آرسنال تیم های 7 گل میلان، سلتیک با 8 گل و بایر لورکوزن با 7 گل قرار دارند. منچستر سیتی و آژاکس نیز 6 گل دریافت کرده اند.

 

مسی از 122 بازی به 71 پیروزی، 33 مساوی و 18 شکست دست یافته و تنها 28 درصد از بازی های تیم را به دلیل مصدومیت یا استراحت پس از صعود تیم از دست داده است و از 122 بازی بجز 11 بازی در همگی از ابتدا در ترکیب حضور داشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.