پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد وراتی به بارسلونا توسط ایجنت جدید !

کد خبر : 77028  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 اسفند 1396
اکیپ پای وراتی را به بارسلونا مجددا باز کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش روزنامه اکیپ فرانسه، پس از حذف پاری سن ژرمن از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی مجدد پروژه ناصر الخلیفی، مینو رایولا ایجنت جدید مارکو وراتی این بازیکن ایتالیایی را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

 

با حذف پاری سن ژرمن فرانسه از لیگ قهرمانان فصل گذشته مارکو وراتی به شدت به بارسلونا جهت خروج لینک شده بود اما درنهایت با وعده بزرگ ناصر الخلیفی و خرید های بزرگی چون دنی آلوز، نیمار و امباپه وراتی به پروژه جدید امیدوار شد و با تعویض دی کامپلی ایجنت خود و گماردن مینو رایولا به حضور در پاریس ادامه داد.

 

اما طبق گزارش اکیپ ناکامی مجدد پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان مجددا وراتی را به فکر خروج از پاریس انداخته به صورتی که مینو رایولا وراتی را به بارسلونا پیشنهاد کرده است.

 

اما با این حال بارسلونا آرتور هنریکه را برای پروژه بلند مدت خود به عنوان یک هافبک بازیساز جذب کرده و دیگر جذب وراتی را درنظر ندارد.

 

پاری سن ژرمن در تابستان گذشته حاضر به انتقال مارکو وراتی نشد و درنهایت بازیکن خود را که بند آزاد سازی نداشت حفظ کرد تا جایی که ایجنت سابق او دی کامپلی پاریس را همچون زندان توصیف نمود که این اظهارنظرش مجبور به برکناری اش پس وادار شدن وراتی از سوی پاری سن ژرمن به عنوان عذرخواهی از باشگاه شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.