پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی و پیشبینی بارسانیوزی ها از حذف چلسی و رقیب دور بعد

کد خبر : 77076  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 اسفند 1396
قسمت اول

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا شب گذشته با 3 گل قاطعانه از سد چلسی گذشت تا درانتظار رقیب خود در دور یک چهارم نهایی بماند.

 

از این رو درخصوص این بازی سوالاتی را از نویسندگان افتخاری سایت پرسیده ایم.

 

بردی راحت و بی دردسر علی رغم نگرانی 70 درصدی کاربران؟ تاثیر گل زودهنگام مسی و بازی دادن کونته به ژیرو با عدم توانایی دفاعی؟

عارف عباسی

نگرانی کاربران به حق بود چون اگر در نیوکمپ یک گل دریافت می کردیم اونوقت گل زدن به چلسی باتوجه به دفاع اتوبوسیشون خیلی سخت میشد.

باید گفت برد زیاد هم ساده نبود نگاهی به آمار در دو بازی نشان می دهد چلسی زیاد هم دست و پا بسته نبود؛ البته بازیکنان بازی خوبی را ارائه دادند ولی ما همچنان ضعف هایی داریم.

بدون شک گل زود هنگان مسی تاثیر بسیار زیادی بر روی جریان بازی داشت و نگرانی طرفداران را تا حد زیادی برطرف نمود؛ مسی روحیه بالا و عطش گلزنی داشت که بدون شک متاثر از تولد پسرش بوده.

کونته با گذاشتن ژیرو در بازی و کنار گذاشتن موراتا اشتباه کرد چون ژیرو نه توانایی دفاعی داره نه توانایی زیادی در زدن ضربات سر و همچنین موراتا سابقه بازی در نیوکمپ مقابل بارسلونا را نیز داشت که این خود مزیتی بود.

رضا اتابک

چلسی تیم بسیار خوب و با کیفیتی هست و با توجه به سیستم دفاع و ضد حمله خودش همیشه رقیب سرسختی برای دیگر تیم ها محسوب میشه از این رو قطعا برای رقیب ها و هوادارانشون رویارویی سخت و دلهره آوری خواهد بود.

مسی سریع ترین گل در دوران بازی خودش رو به ثمر رسوند، اهمیت این گل در ابتدای بازی از این جهت زیاد بود که تاثیر زیادی روی جو استادیوم، دادن انرژی مثبت به بازیکن ها در ابتدای بازی و مخصوصا باز شدن خط دفاعی تیم چلسی در ادامه جهت جبران نتیجه رو داشت

با توجه به اضافه شدن ژیرو در زمستان، هنوز نتونسته خودش رو با تیم هماهنگ کنه تا جایی که در این دیدار هیچ هماهنگی بین ژیرو با هازارد و ویلیان دیده نمیشد و با وجود بازی در تیمی با سبک دفاعی مثل چلسی ولی ژیرو عملکرد دفاعی مناسبی هم نداره و در حمله هم در حد و اندازه ای هازارد و ویلیان نبود


 

سوارز در چپ و دمبله در راست در 3-3-4 والورده به هنگام حمله؟

عارف عباسی

والورده در این بازی ترکیب را به صورت هوشمندانه ای چینده بود و بازیکنان کاملا توجیه شده بودند و ترکیب در اغلب اوقات ۴-۳-۳ بود خوشبختانه بنظر میاد والورده در این مدت متوجه اشتباهات خود شده و ترکیب را به درستی اصلاح کرده.

رضا اتابک

ترکیب بارسلونا در بازی برگشت ۲-۴-۴ بود با این تفاوت که در حمله دمبله به خط حمله به مسی و سوارز اضافه میشد سوارز در چپ، مسی وسط و دمبله که با هر دو پا توانایی شوت زدن را دارد در راست قرار میگرفت که اضافه شدن دمبله از پست هافبک هجومی به وینگر بسیار کارامد بود


 

برداشت یا بیان حس از ویدیوهای زیر؟

 

حس خوب مسی با دمبله

 

 

عارف عباسی

دمبله درحال بازیابی روحیه از دست رفته خود هست و مسی در این راه کمک زیادی به او کرده است بدون شک هنگامی که دمبله روحیه خود را کامل بدست آورد عملکردی فوق العاده از او خواهیم دید و من همچنان او را به امباپه ترجیح میدم.

 

رضا اتابک

دمبله پس از دوبار مصدومیت طولانی مدت و دوری از میادین روحیه و اعتماد به نفس خود را تا حد زیادی از دست داده بود ولی بازیکنان بارسا از جمله پیکه و مخصوصا مسی در تمرینات تمام تلاش خود را برای روحیه دادن به سوارز انجام میدن، در این بازی دمبله با پاس مسی، اولین گل خود در لباس بارسا رو به ثمر میرسونه و این یکی از اهداف مسی بود و اولین کسی هم که برای تبریک خودش رو به دمبله رسوند مسی بود و پس از اون بقیه بازیکن ها هم این در این قضیه نقش داشتند

 

پنالتی؟

 

 

عارف عباسی

بنظر من این صحنه اصلا نمی توانست پنالتی باشد چون کششی که پیکه به دست آلونسو وارد کرد اصلا در حد از دست دادن تعادل او نبود، البته شنیدم که کارشناسان مارکا و آس هم با وجود رئالی بودنشان این صحنه را پنالتی ندونستند.

 

رضا اتابک

در این صحنه پیکه هیچگونه تماسی با مارکوس آلونسو نداشت و حتی دست های خودش رو هم بالا گرفته بود که به داور نشون بده که با مهاجم چلسی فاصله داره و اون رو حتی لمس هم نمیکنه ولی در مقابل آلونسو به وضوح خود رو به زمین انداخت تا با فریب داور بتونه برای تیمش یک پنالتی فراهم کنه

این صحنه قطعا خطا و پنالتی نبود و حتی بازیکن چلسی میتونست بخاطر فریب داور، کارت زرد دریافت کنه

 

تشویق گومز 

 

 

عارف عباسی

با ورود گومز در دل تمام هواداران نگرانی به وجود می آید که عملکرد وی چگونه خواهد بود ولی فعلا در هر شرایطی وظیفه ما هواداران بارسلونا حمایت از بازیکنان است تا شاید گومز هم با بازیابی روحیه خود عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

رضا اتابک

سرجیو بوسکتس در حال حاضر بهترین هافبم دفاعی حهان محسوب میشه و همیشه عملکرد و تاثیر گذاری فوق العاده ای داره صحنه ناراحت کننده ای بود درسته نتیجه به نفع بارسا بود ولی فراموش نکنیم که چلسی داره فشار میاره و نبود بوسکتس در این شرایط اصلا خوب نیست، گومز در دو بازی آخر خودش یکم بهتر شده ولی به هیچ عنوان در حد و اندازه های بوسکتس نیست ولی با توجه به ترکیب روی نیمکت میشه گفت مناسب ترین گزینه موجوده

امیدوارم حال بوسکتس خوب باشه و مشکلی خاصی براش پیش نیومده باشه


 

رقیب دور بعد؟

 

عارف عباسی

به شخصه صعود هرچه راحت تر را ترجیح میدهم ولی زیاد دوست ندارم به تیم ساده ای بخوریم تا بهانه دست طرفداران دیگر تیم ها ندهیم.

من به شخصه دوست دارم به رئال مادرید یا رم بخوریم و به بایرن یا سیتی نخوریم.

 

رضا اتابک

اگر بهترین رقیب دور بعد رو بخوایم در نظر بگیریم بدون شک آ.اس.رم و سویا در این زمان رقیب های مناسبی هستن چرا که معمولا قرعه های مشکل به بارسا میخوره ولی از طرفی اگه رئال هم باشه خوبه چرا که بارسا در حال حاضر تو لهترین شرایط هست و قطعا تا بازی بعدی لیگ قهرمانان تمامی بازیکن های مصدوم تا اون موقع به ترکیب اضافه میشن در عین حال خیلی ناجوانمردانه هست که قرعه های یووه، سیتی و یا بایرن بخواد به بارسا بخوره ولی در مقابل رئال بازی های ساده نصیبش بشه چیزی که معمولا همیشه اتفاق میفته

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.